vauvan vaatteet huutikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lolli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lolli"

Vieras
miten myydä huutiksessa kun mulla saattaa olla esim 20kpl bodya mutta joka ikinen on eri kokoinen... voiko kaikki tunkee yhteen pakettiin pelkkää bodeja ostaako kukaan ja varsinkin jos koot on esim 56-86 asti?? mä en saa nyt kehitettyä mitään kunnon pakettia ja en jaksais laittaa yksittäin myyntiin...

Luulen että aika huono menestys tuolla paketilla. Mä en viitsi edes katsoa enempää jos "yläkuvassa" on läjäpäin jotain vaatteita joista ei saa selvää mitä ovat, saatikka niiden kunnosta. Laita samankokoiset bodit yhteen kohteeseen eli niin monta kohdetta kuin kokojakin on. Ehkä nyt 56 - 62 vois olla samassa.

teet vähän hakuja niin että 'suljetut kohteet' on valittuna niin saat vhän käsitystä mitä on mennyt ja mihin hintaan. ehkäpä kuitenkin kannattaa kasata ne paketit niin että on sekä bodit ja housut samaa tai muutamaa kokoa samassa paketissa. kauheen pieniä paketteja ei kannata tehdä kun niissä postit suhteettoman suuret, jos et sitten asu jossain isossa kaupungissa mistä helposi moni pääsee hakemaan. eli joko noin 20-30 e arvoisia paketteja tai sitten myyt yksittäin. tai siis tällaisia itse ostaisin. en tiedä muista.

Yhteistyössä