vauvan tarvikkeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ada

Vieras
Olen 26 viikolla raskaana ja ajattelin kysyä että mistä olette hommanneet esim.pinnasänkyä,turvakaukaloa ym. vauvan tarvikkeita?Olen käynyt toki kiertelemässä Lastentarvikkeessa,sillä muuta liikettä täällä ei sitten olekaan,Pohjois-Suomessa asun, aika hintavaa vaan on noi tarvikkeet siellä!Olen myös katsellut netistä,jos tilaisin..ja sitten on huuto.net,mutta kertokaa hyviä vinkkejä mistä olette hommanneet vauvalle tarvikkeita?ja tietenkin aina sukulaisilta ja kavereilta olen kysellyt..on ne vaan niin nättejä noi uudinverhot kun olen netistä katellut ja haluttaa alkaa jo pikkuhiljaa laittelemaan..kohta alkaa muuttorumpa omaan taloonki..hyvää odotusaikaa kaikille odottajille!!

Hei! Onko siellä lähellä esim. Kirpputoria,itse olen sieltä löytänyt melkein kaikki vauvalle tarvittavat tavarat ja vaatteita:ovat kuin uusia eikä maksa paljoa.kun kuitenkin se vauva aika on niin lyhyt. Onnea odotukselle!

Hei ja kiitos!Joo olen käynyt paljon kirppareilla ja vaatteita olen löytänyt, tosi hyviä sellasia ja vaunut..mutta muuta en ole vielä löytänyt!ja jotain uutta aina haluaa;);)

Ainoa, mikä hommattiin uutena oli turvakaukalo ja kaikki muu ostettiin sukulaisilta, tai sit saatiin.
Kyllähän niihin sais rahaa menemään vaikka kuinka ja paljon..
Meillä näkyy neuvolan ilmoitustaulullakin olevan aika paljon myynti-ilmoituksia, et kannattaa katsoa, oisko siellä teidän neuvolassa myös..