Vauvan "tärinä"

luin eräältä toiselta plastalta että vauvan kummallinen tärinä masussa voisi merkata että poika olisi tulossa, kertokaas pojan odottajat tärrääkö teidän vauvanne? Eilen meidän hassu maha-asukki "koputteli" siis aivan kuin olisi koputtanut :) onkohan sillä avaimet hukassa kun viikkojakin on jo 41 :LOL:
 
:LOL: Täällä täristellään ja päristellään kanssa. Välillä masu menee niin kuin näkyisi että imee sormeaan :whistle: En vielä tiedä sukupuolta, mutta muutman viikon kuluttua tiedän. tulen sitten kertomaan oliko poitsu ( neuvolantäti on kyllä ehdotellut sydänäänien perusteella..)
Pilke+vaavi rv35+3
 
Mäkin olen huomannut pari sekuntia kestävää tärinää,ihan eri tuntusta kun vauvan potkut.Meille ois poika tulossa ultran mukaan.Luin kanssa et poikavauvat tärisee pissittyään ja näitä tärinöitä tulee mulle päivässä useita kertoja.Kiva tietää millon poitsu tekee esim iltapisut ;) :LOL:
 
No tätäpä minäkin oon nyt alkanut miettiä... kun tärisyttää jännästi jossain tuolla kohdun pimennoissa, pari kertaa päivässä muutamia sekunteja kerrallaan. Eilen ihan pysähdyin kuulostelemaan että hä, mitä tää oikein mahtaa olla!

Mutta miksi tyttövauvalla ei voisi tärisyttää samalla tavalla? Aadan äitikin se vaan tytön sai tärinöistä huolimatta =) kieltämättä silti hauska ajatus, entä jos meille tuleekin poika?

:heart:
 
HEIDOS
Heips,
meilläkin vauva täristeli toisinaan mahassa. Poika tuli, ja tämä vesseli on nyt 1,2v ja edelleen kun pissa tulee niin toisinaan väristää itseään, vähän niinku puistattais samalla.
t:heidos
 
Alkuperäinen kirjoittaja HEIDOS:
Heips,
meilläkin vauva täristeli toisinaan mahassa. Poika tuli, ja tämä vesseli on nyt 1,2v ja edelleen kun pissa tulee niin toisinaan väristää itseään, vähän niinku puistattais samalla.
t:heidos
Meillä on ihan samaa tuon kolmosen kanssa!!! Ikää 4½v ja täristelee vieläkin :LOL: :LOL:
2 ekasta (poikia myös) en muista...
 
Meillä poika 1v8kk ja tärisi mahassa ollessa, tosin en tiennyt mistä johtui. Syntymästään saakka tärissyt jännästi aina kun pissa tulee :LOL: Nyt odotan toista 30 viikolla ja välillä täristelee oikein niin että mahakin heiluu ja hölskyy, tosin tiedän että poika siellä tulossa on nytkin :D
 
Ei oo totta! :eek: Mä olen miehelle ja parille kaverille muutaman kerran sanonu et toi vauva tärrää mahassa! Kukaan ei oo uskonu vaan kattoneet ku jotai höyrypäätä :LOL: Ukkoki vissiin ajattelee nyt on emäntä höyrähtäny pahemman kerran! En ensiodottajana ole koskaan kuullutkaan moisesta tärinästä. Mut kiva kuulla et en ole ainut... :p :D
 
Aika huippua :LOL: Meikäläistä ihan hymyilyttää...enpä olis uskonut!
Luulin et kamulla on tyyliin kylmä tai sit se saa jotain ihme kohtauksia...! No nyt sekin mysteeri on selvitetty...aika paljon sen tärinän tuntee kun on pitkälleen...
Meilläkään ei ole tietoa kumpi olis tulossa mutta voishan se vaihtelun vuoksi olla poika kun esikoinen on tyttö...
 
zamppa
Täällä myös täristään melkein päivittäin... on tosissaan hassun tuntuista =) . Uskaltaisiko sitä olettaa, että poika tulossa kun ultrassa ei suostunut paljastamaan sukupuolta. Aluksi ihmettelin tuota tärinää ja tuli mietityttyä että onkohan kaikki kunnossa mutta nyt ei tarvi huolehtia, kun olettaa että pisuthan sitä vaan on tullu tehtyä. Eipä tuota tarvi enää montaa viikkoa jännittää kumpi tulee....
 

Yhteistyössä