Vauvan syntymän jälkeen ensimmäistä kertaa viihteelle, milloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Juu, en ole vielä menossa :D Ajattelin vain mielenkiinnosta kysyä. Ei mitään tappeluketjua tästä, kiitos!

Esikoisen jälkeen meni 2 kk kun juhlin "varpajaisiani", kuopuksen jälkeen taisi olla 5 viikkoa. Isukki on hoitanut ja pikkuiset ovat saaneet lypsettyä äidinmaitoa suoraan pullosta. Molemmilla kerroilla on sattunut sopiva "sauma", ensimmäisellä kerralla juhlin omia synttäreitäni ja toisella kerralla sitten siskon :D

Tällä kertaa odottelen ainakin siihen, että farkut mahtuvat jalkaan (ehkä ensi vuonna sitten) :D

Mitenkäs muut? Tiedetään, kelvoton äiti kun edes ajattelee eroa vauvasta ensimmäisen kahden vuoden aikana :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Juu, en ole vielä menossa :D Ajattelin vain mielenkiinnosta kysyä. Ei mitään tappeluketjua tästä, kiitos!

Esikoisen jälkeen meni 2 kk kun juhlin "varpajaisiani", kuopuksen jälkeen taisi olla 5 viikkoa. Isukki on hoitanut ja pikkuiset ovat saaneet lypsettyä äidinmaitoa suoraan pullosta. Molemmilla kerroilla on sattunut sopiva "sauma", ensimmäisellä kerralla juhlin omia synttäreitäni ja toisella kerralla sitten siskon :D

Tällä kertaa odottelen ainakin siihen, että farkut mahtuvat jalkaan (ehkä ensi vuonna sitten) :D

Mitenkäs muut? Tiedetään, kelvoton äiti kun edes ajattelee eroa vauvasta ensimmäisen kahden vuoden aikana :whistle: :whistle:

Niinhän sä luulet. Lapsen paikka on 24/7 KOTONA, ÄIDIN kanssa, kukaan muu hoitaja ei käy.

:D :D :D :D

mikä lasketaa viihteel oloks??siis pitääkö mennä baarii ja pitääkö juoda alkoo??jos nii mä oon kotona vetänä alkoo oksennuksee asti esikoisen ollessa 1v6kk =) kuopuksen jälkee käyny kerra laival ja juonu 3 paukkua!ikää tais olla joku 4kk!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Niinhän sä luulet. Lapsen paikka on 24/7 KOTONA, ÄIDIN kanssa, kukaan muu hoitaja ei käy.

:D :D :D :D

Tottahan toki :D Ja äiti on hurjan itsekäs, epäkelpo edes harkitsemaan lapsia jos ei kerran malta pysyä kotona tuota paria-kolmea vuotta, lyhyt aikahan se on :whistle:

Esikoinen oli vissiin 2 kk kun lähdin viihteelle ja vauva isin kanssa kotiin. Toinen tais olla jotain 3 kk ja silloin meni mummolle hoitoon. Tämä kolmas on varmaan 1 kk jos sitäkään kun viihteelle lähden. Riippuu ihan missä kunnossa olen synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mikä lasketaa viihteel oloks??siis pitääkö mennä baarii ja pitääkö juoda alkoo??jos nii mä oon kotona vetänä alkoo oksennuksee asti esikoisen ollessa 1v6kk =) kuopuksen jälkee käyny kerra laival ja juonu 3 paukkua!ikää tais olla joku 4kk!

Ajattelin lähinnä tällaista pidempää jaksoa poissa kotoa iltasella, esim. baarissa tai jossain. Mulla on ollut ennen raskautta tapana käydä tanssimassa ja parilla drinksulla, miksipä ei joskus vähän enemmälläkin, jos on siltä tuntunut :whistle:

Mulla poika kohta 10kk ja ensi viikolla olen vasta lähdössä ekaa kertaa liikenteeseen,,, olisi pitänyt lähteä aiemmin, nyt on kynnys jo melkoinen ja etukäteen jännittää tosissaan. No parempi nyt kun sitten kun poika pääsee ripiltä :laugh: !

Yhteistyössä