No eivät ainakaan sulle käytöstapoja osanneet opettaa.Hyvin osasivat, sekä äiti että isä
Mutta jos kaikki 3 poikaa on reikäpäisiä tollukoita, niin jossain on mennyt pieleen, ja tuskin tyttölapsikaan sen epätollukampi olisi.
Tämä teidän poikien mollauksenne sijoittuu "asioita joita haluaisin tajuta"-listalleni heti sijalle 694 681 221.Ei noi tajuu.
Tärkeää tuo on meille jompaa kumpaa toivoneellekin, miksi ei olisi?Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota toivomista - tai sitä, kun sanotaan, että "pääasia, että lapsi on terve". Totta kai terveys on tärkeää ja sitä toivoo lapselleen, mutta entä jos lapsi ei ole terve - lapsilla kun ei ole vaihto- ja palautusoikeutta. Ihan sama sukupuolen kanssa: on suuri todennäköisyys, että lapsi on "väärää" sukupuolta.
Mulle sukupuoli oli ja on sen verran yhdentekevä asia. Tärkeintä oli ja on, että sain lapsen.
En mä tiedä, musta siinä vaan on jotakin melkein sairasta, kun kyseessä on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Tulee fiilis, että vanhempi ei rakasta lastaan täysillä, jos onkin sitä toista sukupuolta.Tärkeää tuo on meille jompaa kumpaa toivoneellekin, miksi ei olisi?
Siihen toivomiseenkaan ei voi vaikuttaa itse. Joko toivoo, tai sitten ei toivo, mutta jos toivoo (ja se toive siis kumpuaa jostain syvältä, alitajunnasta, en tiedä mistä) niin on turha järjellä hokea itselleen että ei saisi toivoa, koska toivoo silti...näin se ainakin mun kohdalla on mennyt. Järki sanoo, että sukupuolesta viis, tärkeintä on saada lapsi, mutta tunne sanoo että pakko saada tyttö/poika.En mä tiedä, musta siinä vaan on jotakin melkein sairasta, kun kyseessä on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Tulee fiilis, että vanhempi ei rakasta lastaan täysillä, jos onkin sitä toista sukupuolta.
Ja se on ihan turhaa jeesustella muille (ja uskotella itselleen) että mä toivon lasta jos takaraivossa jyskyttää joku muu toive. Ehkä se on sit paskan ja pinnallisen ihmisen merkki mutta ainakin ollaan rehellisiä.Siihen toivomiseenkaan ei voi vaikuttaa itse. Joko toivoo, tai sitten ei toivo, mutta jos toivoo (ja se toive siis kumpuaa jostain syvältä, alitajunnasta, en tiedä mistä) niin on turha järjellä hokea itselleen että ei saisi toivoa, koska toivoo silti...näin se ainakin mun kohdalla on mennyt. Järki sanoo, että sukupuolesta viis, tärkeintä on saada lapsi, mutta tunne sanoo että pakko saada tyttö/poika.
Ahaa. Mutta jos toivoo lasta niin sitä rakastaa sitten ihan täysillä? Ei tunteet ole rationaalisia, ja toivo on minusta sama asia kuin tunne. Kappas, Anatolia tuossa sen selittääkin hyvin.En mä tiedä, musta siinä vaan on jotakin melkein sairasta, kun kyseessä on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Tulee fiilis, että vanhempi ei rakasta lastaan täysillä, jos onkin sitä toista sukupuolta.