vauvan ruoat laukussa..

niin,,iski probleema :D
miten mä pakkaan vauvan piltti purkit lomalle mukaan?espanjaan siis ollaan lähdössä ja ukkelille pitäis 14 purkkia potturuokaa(+hed.soseet)ottaa mukaan... :eek:
mihin mä ne pakkaan ja miten ettei ne mee rikki??? :wave:
 
Ostat niitä kokonaisi pakkauksia kaupasta. Siis ei irtopurkkeja, vaan yhä muovikääressä olevia. Sitten ne muovipussiin, jos sattuu jotain hajoamaa, ei vaatteet sotkeennu ja vaatteiden joukkoon.
Käsimatkatavaroista en nykyään tiedä, eli lasketaanko noi nesteiksi, mutta ite en alkais moista painoa edes kantamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ostat niitä kokonaisi pakkauksia kaupasta. Siis ei irtopurkkeja, vaan yhä muovikääressä olevia. Sitten ne muovipussiin, jos sattuu jotain hajoamaa, ei vaatteet sotkeennu ja vaatteiden joukkoon.
Käsimatkatavaroista en nykyään tiedä, eli lasketaanko noi nesteiksi, mutta ite en alkais moista painoa edes kantamaan
niin että ne menee siellä ruumassa vaatteiden seassa??en minäkään käsimatkatavaroihin niitä ottais!

;)
 
ejaksakirjautuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kuskata täältä ruoat ulkomaille, kun sielläkin niitä samoja merkkejä myydään?
Me ku oltiin siellä pari vuotta sit nii oli hyvä et olin ottanu omat eväät mukaan ku ei siellä ollu ku yhtä lajia kasvissosetta vaikka monia kauppoja läpi käytiin!!
 
WTF
me oltiin jokunen vuos sit jenkeis ja meil oli lapsen ruokapurkit ihan omas pikku kassis, sillon oli tietty tosi tarkkaa nää tutkimukset kentäl, mut oli helppo antaa ruokakassi tutkittavaks. ostettiin kyl paikan pääl ruokaa, et kyl niit syödä voi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Öppis:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ostat niitä kokonaisi pakkauksia kaupasta. Siis ei irtopurkkeja, vaan yhä muovikääressä olevia. Sitten ne muovipussiin, jos sattuu jotain hajoamaa, ei vaatteet sotkeennu ja vaatteiden joukkoon.
Käsimatkatavaroista en nykyään tiedä, eli lasketaanko noi nesteiksi, mutta ite en alkais moista painoa edes kantamaan
niin että ne menee siellä ruumassa vaatteiden seassa??en minäkään käsimatkatavaroihin niitä ottais!

;)
No joku virallinen ohje on, että koska ruuma ei välttämättä ole paineistettu, sinne ei saa lasiapulloja laittaa, mutta mun käsittääkseni se on enempi luettavissa "jos 100 euron konjakkipullosi hajoaa ruumassa olevassa matkalaukussa, emme korvaa sitä" Eli niiden ei taata tulevan ehjänä perille, mutta kyllä mä olen kuljettanu ruumassa sekä pulloja että joskus aikoinaan vauvanruokaakin luultavasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kuskata täältä ruoat ulkomaille, kun sielläkin niitä samoja merkkejä myydään?
Joissakin maissa ne ovat aivan sikamaisen hintaisia ja toisissa ei myydä. Kannattaa kysellä asiasta matkatoimistolta.

Ainakin hedelmäsoseita saa muovi- ja pahvipurkeissa.
 

Yhteistyössä