A
a
Vieras
kertokaas voinko antaa vauvalle 5kk suoraan esim. elovenan kaurapuuroa? kun tuntuu tyhmältä ostaa erikseen vauvan puurot...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinteiden aloitusikäsuositus on 6kk
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Onko sun vauva syönyt jo muita kiinteitä? Ensin kasviksia ja marjoja, sitten puuroa. Itse oon ainakin tehnyt vauvoille itse puuron aamunhyvä-hiutaleista. Siitä tulee ihan samettista verrattuna elovenaan. Toki nuo elovenat voisi laittaa vaikka sauvasekoittimella jauhoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Onko sun vauva syönyt jo muita kiinteitä? Ensin kasviksia ja marjoja, sitten puuroa. Itse oon ainakin tehnyt vauvoille itse puuron aamunhyvä-hiutaleista. Siitä tulee ihan samettista verrattuna elovenaan. Toki nuo elovenat voisi laittaa vaikka sauvasekoittimella jauhoksi.
joo on,monia kasviksia ja hedelmiä, mietin vaan tota puuroa että voiko antaa "aikuisten" puuroja,mutta säkin olet aamunhyvä-hiutaleista tehnyt eli ilmeisesti voin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Onko sun vauva syönyt jo muita kiinteitä? Ensin kasviksia ja marjoja, sitten puuroa. Itse oon ainakin tehnyt vauvoille itse puuron aamunhyvä-hiutaleista. Siitä tulee ihan samettista verrattuna elovenaan. Toki nuo elovenat voisi laittaa vaikka sauvasekoittimella jauhoksi.
joo on,monia kasviksia ja hedelmiä, mietin vaan tota puuroa että voiko antaa "aikuisten" puuroja,mutta säkin olet aamunhyvä-hiutaleista tehnyt eli ilmeisesti voin![]()
juu voi antaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Onko sun vauva syönyt jo muita kiinteitä? Ensin kasviksia ja marjoja, sitten puuroa. Itse oon ainakin tehnyt vauvoille itse puuron aamunhyvä-hiutaleista. Siitä tulee ihan samettista verrattuna elovenaan. Toki nuo elovenat voisi laittaa vaikka sauvasekoittimella jauhoksi.