hei,
minulla ei juurikaan ole kavereina äitejä joilta kysellä vinkkejä niin kyselen täältä.
Minulla vauva nyt kohta 4kk ja olen vähän hukassa tuon ulospukeutumisen kanssa.
Alkaa olla syksy ja kylmä, enkä oikein tiedä kuinka paljon vaatetta vauva tarvii ulos. Ei olla paljoa ulkona oltukkaan.
Vaunuissa tyttö ei ole paljoa viihtynytkään. Kantoliinassa tykkää olla.
Kun aurinko vielä paistoi puin tytölle kantoliinaan:
pitkähihainen body, sukkahousut, sukat, villahousut (ja villatakki kun ilma viileni), myssy ja lapaset.
Mitenkäs nyt kun ilmat pyörii alle +10 asteen. Kuinka paljon pitää vaatetta pukea?
Entäs vaunuihin? vanuhaalari? makuupussi lisäksi? Olen ihan hukassa enkä uskalla oikein lähteä kokeilemaankaan tarkeneeko vai hikoileeko.
Olen kiitollinen jos joku osaa jakaa omia pukeutumisvinkkejä
minulla ei juurikaan ole kavereina äitejä joilta kysellä vinkkejä niin kyselen täältä.
Minulla vauva nyt kohta 4kk ja olen vähän hukassa tuon ulospukeutumisen kanssa.
Alkaa olla syksy ja kylmä, enkä oikein tiedä kuinka paljon vaatetta vauva tarvii ulos. Ei olla paljoa ulkona oltukkaan.
Vaunuissa tyttö ei ole paljoa viihtynytkään. Kantoliinassa tykkää olla.
Kun aurinko vielä paistoi puin tytölle kantoliinaan:
pitkähihainen body, sukkahousut, sukat, villahousut (ja villatakki kun ilma viileni), myssy ja lapaset.
Mitenkäs nyt kun ilmat pyörii alle +10 asteen. Kuinka paljon pitää vaatetta pukea?
Entäs vaunuihin? vanuhaalari? makuupussi lisäksi? Olen ihan hukassa enkä uskalla oikein lähteä kokeilemaankaan tarkeneeko vai hikoileeko.
Olen kiitollinen jos joku osaa jakaa omia pukeutumisvinkkejä