vauvan pukemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beijja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Beijja

Aktiivinen jäsen
30.04.2009
1 340
0
36
Onko vielä tänä päivänä niin ehdotonta pukea tyttö punaisiin/vaaleisiin sävyihin ja poika sinisiin ja tummiin sävyihin?
Itellä on monen kanssa menny ton kaavan mukaan mutta nyt oon pukenu tytölle mustasta alkaen vaatteita. Ja poikien osastolta ostellu jtn ruskean sävyisiä juttuja.
Ja mä myönnän et rakastan vähän rokki tyylisiä jutskia :) joten ainakin pääkallo tutti on in..oonko mie ainoo?

Meillä on poikia ja mä tykkään pukea heitä värikkäästi.
Harmittaa vaan kun tuo esikoinen alkaa olla sen kokonen että pitää ostaa vaatteet sieltä isojen poikien puolelta ja siellä meinaa olla sitä tummaa ja tummaa ja pääkalloja jnejne tylsää. Haluaisin edelleen pistää tuolle päälle punaista, keltaista, vihreää, oranssia yms ihania värejä.
Tyttöjen osastoltakaan ei kauheesti voi ostella kun en kuitenkaan mitään ihastuttavua rösseleitä ja röyhelöitä haluaisi hälle päälle laittaa :D

No itse en ainakaan mene tuon oletetun kaavan mukaan, vaan suosin vähän retroa, rokahtavaa ja värikkäitä vaatteita.
Toki löytyy sitten kaapista ihan selkeästi pojallekkin "kuuluvia" vaatteita, mutta lähinnä varasto notkuu vaatteita, joita voisi mielestäni pitää kummalla vaan...Tykkään esimerkiksi värikontrastien käytöstä.

Eli jos minulla olisi tyttö, niin varmaan itsekkin ostaisin vaikka mustat pöksyt ja siihen seuraksi oranssia, tai ihan mitä vain väriä :D

Ei meillä, koska en tykkää tummansinisestä enkä vaaleanpunaisesta vaatteissa. Vaaleansininen on myös vähän niillä rajoilla. Muuten käytän värejä mielelläni, kirjavissa ei tahratkaan niin näy.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
No ei ole ehdotonta! Tajuaisipa vaan vaatekaupat vielä saman! Pojille tosiaan on aika tylsiä vaatteita kaupan, varsinkin just ne vähän isompien vaatteet.

samaa oon miettinyt mut mä aina ihastelen kun pojille on hienoja örkkejä esim H&M näin jonku puvun missä oli Elmo :D miks ei vois tytölle tehdä kans..aina vaan jotain kukkia ja keijuja tai sit en osaa vaan ettii oikeista paikosta

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Meillä on poikia ja mä tykkään pukea heitä värikkäästi.
Harmittaa vaan kun tuo esikoinen alkaa olla sen kokonen että pitää ostaa vaatteet sieltä isojen poikien puolelta ja siellä meinaa olla sitä tummaa ja tummaa ja pääkalloja jnejne tylsää. Haluaisin edelleen pistää tuolle päälle punaista, keltaista, vihreää, oranssia yms ihania värejä.
Tyttöjen osastoltakaan ei kauheesti voi ostella kun en kuitenkaan mitään ihastuttavua rösseleitä ja röyhelöitä haluaisi hälle päälle laittaa :D
Just näin! Puuttuu vaan et niissä iänikuisissa musta-pääkallo- paidoissa sojottaa viel joku kirves päässä... Onneksi postimyynnistä löytää värikästäkin.

Miedän vauva , se näyttää ihan pojalta jos sillä ei ole punaista , vaaleanpunaista tai jotain muuta tyttö väriä :) ja tietenkin vaatekaappi täynnä kaikkea muuta kuin tyttöjen värejä , jotenka meillä on tyttö-poika :D ei vaan mutta onhan se kiva että tyttö näyttää tytöltä ja poika pojalta minun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja meidän vauva:
Miedän vauva , se näyttää ihan pojalta jos sillä ei ole punaista , vaaleanpunaista tai jotain muuta tyttö väriä :) ja tietenkin vaatekaappi täynnä kaikkea muuta kuin tyttöjen värejä , jotenka meillä on tyttö-poika :D ei vaan mutta onhan se kiva että tyttö näyttää tytöltä ja poika pojalta minun mielestä.

no juu.kyllä tuo tytöltä näyttää vaikka yhdistelee pienillä jutuilla

Yhteistyössä