A
"aloittaja"
Vieras
Lueskelin tuossa keskustelua, jossa joku mietti haalarin ostoa vastasyntyneelle ja paniikki meinas iskeä kun tajusin et mulla ei oo hajuakaan miten vauvan pukisin
La marraskuun lopussa. Jonkin verrran olen googletellut ja lukenut keskusteluja ja vinkkejä mm. noista neuvolasta saamista opaskirjoista, joissa sanotaan että pukea vauva samalla lailla kuin itsekin pukeutuu. Olenko siis ihan hakoteillä tämän combon kanssa: sukkahousut+body+sukat ja päälle potkarit/haalarit/paita ja housut? Aattelin et kotona sit vois olla joskus pelkillä sukkiksilla ja bodylla, tosin en tiedä miten viileä tää asunto on sit talvella :/
Tuolla äp haalarilla olin aikonut tuoda vauvan kotiin sairaalasta jos on kova pakkanen, sen alle ei varmaan tarvi muuta noiden sisävaatteiden lisäksi?
Toinen vaihtoehto(jos lauhempaa) on se äp vanupuku (pitäiskö siihen laittaa alle sukkahousujen ja bodyn päälle villahaalari vai riittääkö nuo sisävaatteet?)
Kauppareissuja/lyhyitä kyläreissuja varten olin ajatellut tuota aiemmin ostamaani nallehaalaria, joka on hieman paksumpi kuin äp vanupuku, silloin varmaan riittää alle normivaatteet..
Tuolla äp haalarilla olin aikonut tuoda vauvan kotiin sairaalasta jos on kova pakkanen, sen alle ei varmaan tarvi muuta noiden sisävaatteiden lisäksi?
Toinen vaihtoehto(jos lauhempaa) on se äp vanupuku (pitäiskö siihen laittaa alle sukkahousujen ja bodyn päälle villahaalari vai riittääkö nuo sisävaatteet?)
Kauppareissuja/lyhyitä kyläreissuja varten olin ajatellut tuota aiemmin ostamaani nallehaalaria, joka on hieman paksumpi kuin äp vanupuku, silloin varmaan riittää alle normivaatteet..