Vauvan potkut

  • Viestiketjun aloittaja rv 17-18
  • Ensimmäinen viesti
rv 17-18
Miten voimakkaita vauvan potkujen pitäisi olla rv 17-18? Pieniä hipaisuja vasta vaiko selviä pieniä potkuja?
Huolestuttaa, kun viitisen päivää sitten tunsin mielestäni selvästi, mutta nyt ei mitään. Dopplerilla testailen välillä ja sydän siellä kyllä sykkii. Voiko siellä olla jotain muuta häikkää, kun ei enää juuri potki? Vai mitä ihmettä? Raskaus on toinen.
 
Ei huolta
Eihän tuossa vaiheessa kaikki tunne liikkeitä ollenkaan. Eikä niitä liikkeitä todellakaan "kuulu" ruossa vaiheessa vielä mitenkään säännöllisesti tuntua. Sehän riippuu noilla viikoilla vielä aivan täysin siitä, missä asennossa vauva sattuu milloinkin olemaan jne. En minä ainakaan pidä tuota yhtään huolestuttavana :)
 
alkup..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei huolta:
Eihän tuossa vaiheessa kaikki tunne liikkeitä ollenkaan. Eikä niitä liikkeitä todellakaan "kuulu" ruossa vaiheessa vielä mitenkään säännöllisesti tuntua. Sehän riippuu noilla viikoilla vielä aivan täysin siitä, missä asennossa vauva sattuu milloinkin olemaan jne. En minä ainakaan pidä tuota yhtään huolestuttavana :)
Kiitos rohkkaisusta :) Olin myös äsken tuntevinani toodella pieniä hipaisuja eli eiköhän kaikki ole kunnossa.

Hassua, että sitä vaan toisen kohdallakin saattaa olla niin herkästi huolestuva.

Mukavaa joulunodotusta!
 
emilia1980**
Mä tunsin niitä hipaisujakin vasta rv 20 jälkeen......Sekin vaiikuttaa onko istukka edessä vai takana. Mulla on edessä joten sekin vaimentaa potkuja.
Nyt rv 34 ja potkut todellakin tuntuu !:)
 

Yhteistyössä