Vauvan potkut masussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu vauvan asennosta? :D Mutta mulla tossa navan alapuolella ainakin tuntuu, puoli tosin vaihtelee. Rv 20 ja aika aktiivinen vauva tulossa.
Yks päivä tuntu myös, että ois potkut osunut rakkoon päin. Olin kaupassa ja oli vähän vessahätä, yhtäkkiä rupes tuntumaan sellasia "vihlovia" töytäsyjä rakossa.

Ens viikolla 36 viikko käynnistymässä ja vähemmän on enää potkuja.. Enemmänkin tuntuu möyrintää kun tila alkaa vauvalla loppumaan. Työntelee jaloillaan oikean puolen kylkiluita ulospäin (auts!) ja pylly pyörii puolelta toiselle. Pää alaspäin on ollut jo useamman viikon mielestäni. Kroppa yleensä köllöttää mun mahan vasemmalla puolella, joten liikkeet tuntuvat eniten oikealle. Yhtenä yönä heräsin siihen kun mahassa tuntui selvä könitysliike... Oli tosi iljettävän tuntuista :D

Riippuu vauvan asennosta? :D Mutta mulla tossa navan alapuolella ainakin tuntuu, puoli tosin vaihtelee. Rv 20 ja aika aktiivinen vauva tulossa.
Yks päivä tuntu myös, että ois potkut osunut rakkoon päin. Olin kaupassa ja oli vähän vessahätä, yhtäkkiä rupes tuntumaan sellasia "vihlovia" töytäsyjä rakossa.

Sitävähän ajoinkin takaa että jos on tiedossa että vauva pää alaspäin niin mihin potkut tuntuu ja jos pylly alhaalla mihin sillon potkut ja jos poikittain niin mihin silloin? Yritän miettiä tässä miten päin tuolla omassa mahassa ollaan :D Mulla tuntuu nuo potkut aikalailla samassa paikassa kuin sulla ja näin ollut nyt n.4 viikkoa. Nyt rv30.

[QUOTE="vieras";27498721]Mulla tuntuu möyrintää koko mahassa ja terävämpiä iskuja ihan alhaalla, miten päin vauva mahollisesti on?[/QUOTE]

Mulla samalailla tuntui ennen ultraa ja ultrassa näkyi, että poika oli perätilassa

Yhteistyössä