Vauvan painoarviosta ja diabeteksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiiviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiiviö

Jäsen
21.09.2006
580
0
16
Kuinka hyvin teillä pitänyt paikkaansa?

Minkälaisia arvioita olette saaneet viikoilla 35?

Mulla oli eilen ultra ja lääkäri totesi että vauva on jo melkein 3,2kg, eli iso vauva olisi tulossa.

Mittoja katsellessaan sanoi, että vauvan kropan ympärys on suhteessa iso ja jälkeenpäin rupesi tuokin huolestuttamaan, mutta kai se viittaa vain siihen, että vauva on isokokoinen vaikka itsellä tuli yön pimein tunteina kaikennäköisiä kauhuskenaarioita siitä, että vauvalla ei ole muuten kaikki hyvin...

Kai ne olisi paremmin tutkineet jos olisivat jotain muuta epäilleet.

Niin ja mulla on myös todettu r.diabetes ja mietin myös sitä, että jos vauva jatkaa tätä kasvutahtia niin alkavat kuinka herkästi käynnistämään ennen LA vai kuinka?

Kokemuksia kaivataan!!
:) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:49 jane kirjoitti:
sehän on TOISAALTA vaan hyvä ja käynnistävät niin ei tartte jännittää joudutko synnyttään kotona!!!! olet jo valmiiksi laitoksella.. ootko aatellu tuolta kantilta????

Juu olen kyllä ja tässä mietinkin sitä, että alkavatko kuinka herkästi käynnistelemään vai odottavatko ennemmin että käynnistyy omia aikojaan ja antavat vauvan kasvaa reilusti yli 4kiloiseksikin... Mieluummin siis että käynnistelisivät.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:51 Äitiliini kirjoitti:
Mä olen diabeetikko. Muistaakseni just viikolla 35 painoarvio oli 2900 g ja sitten tyttö syntyi viikolla 37+4 ja painoa oli 4015 g..

Käynnistettiinkö siulla vai syntyikö ihan omia aikojaan? :)

muula käynnistettiin 2 viikkoa ennen laskettua, ku pelättii et istukassa oli jotain vikaa ja olin jo auennut 4cm.. mutta ole vain kiitollinen siitä,.. kantsii kysyä neuvolast tai lekurilta.... synnytys selllaiselta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:55 Hiiviö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 08:51 Äitiliini kirjoitti:
Mä olen diabeetikko. Muistaakseni just viikolla 35 painoarvio oli 2900 g ja sitten tyttö syntyi viikolla 37+4 ja painoa oli 4015 g..

Käynnistettiinkö siulla vai syntyikö ihan omia aikojaan? :)
Leikattiin koska tyttö oli perätilassa. Muuten olis käynnistetty.

Yhteistyössä