Kippuravarvas
Eihän se anoppi siellä nuku, meinaan ei pitäs sen uniin vaikuttaa jos vauva on teidän vieressä nukkumassa.
Teet niinkun parhaalta tuntuu.
Teet niinkun parhaalta tuntuu.
Onko mussuketjua jo?Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Meillä on tuo 2,5 vuotias nyt muuttanu omaan sänkyyn, mutta vieläkin tulee välillä yöllä viereen.
Ihan turvallista on nukkua perhepedissä ja ennenkaikkea paljon helpompaa kun omassa sängyssä nukuttaminen.
Joo, mä nostan sen sulleAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Onko mussuketjua jo?Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Meillä on tuo 2,5 vuotias nyt muuttanu omaan sänkyyn, mutta vieläkin tulee välillä yöllä viereen.
Ihan turvallista on nukkua perhepedissä ja ennenkaikkea paljon helpompaa kun omassa sängyssä nukuttaminen.
Mä veikkaan että JOS tollasta olisi tapahtunut, ystävämme Seiska ja Iltasanomat olisi siitä meillekin vihjaissut.Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Minä olen jostain kuullut mainittavan oletuksen, että vanhemman hengitys vauvan vieressä, olisi myös jonkinlainen suoja kätkykuolemaa vastaan, mutta tiedä lie onko tuo tosi. Melko hataria nuo tiedot kätkykuolemasta on, joten eihän sitä voi koskaan varmanana asiasta sanoa.
Mutta mutta, onko kukaan koskaan edes kuullut, että lapsi olisi jäänyt vanhemman alle. Tai nimenomaan äidin rusentamaksi. Mietin tässä vain, että kun yksin nukun, pyörin kuin väkkärä yöt läpeensä kuulemani mukaan ja kun vauva oli vieressä heräsin melkeinpä samasta asennosta kuin illalla nukahdin, joten liittyisköhän tuohon jokin myös tiedostetumpi unitila, jotta ei tosiaan pyörähtäisi vauvan päälle unissaan.
Ajattelin myös aikaa ennen seiskaa ja iltistä. Nimittäin tuota kuulee useimmiten vähän vanhempien suusta, joten onkohan heillä todellista kokemusta aiheesta, vai oletuksia vain.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä veikkaan että JOS tollasta olisi tapahtunut, ystävämme Seiska ja Iltasanomat olisi siitä meillekin vihjaissut.Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Minä olen jostain kuullut mainittavan oletuksen, että vanhemman hengitys vauvan vieressä, olisi myös jonkinlainen suoja kätkykuolemaa vastaan, mutta tiedä lie onko tuo tosi. Melko hataria nuo tiedot kätkykuolemasta on, joten eihän sitä voi koskaan varmanana asiasta sanoa.
Mutta mutta, onko kukaan koskaan edes kuullut, että lapsi olisi jäänyt vanhemman alle. Tai nimenomaan äidin rusentamaksi. Mietin tässä vain, että kun yksin nukun, pyörin kuin väkkärä yöt läpeensä kuulemani mukaan ja kun vauva oli vieressä heräsin melkeinpä samasta asennosta kuin illalla nukahdin, joten liittyisköhän tuohon jokin myös tiedostetumpi unitila, jotta ei tosiaan pyörähtäisi vauvan päälle unissaan.
Kaipa ne kokemukset tulisi vähän tarkemmin kerrotuna kuin "kuulin joskus jostain joka olisi tainnut mahdollisesti joku kerta..."Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Ajattelin myös aikaa ennen seiskaa ja iltistä. Nimittäin tuota kuulee useimmiten vähän vanhempien suusta, joten onkohan heillä todellista kokemusta aiheesta, vai oletuksia vain.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä veikkaan että JOS tollasta olisi tapahtunut, ystävämme Seiska ja Iltasanomat olisi siitä meillekin vihjaissut.Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Minä olen jostain kuullut mainittavan oletuksen, että vanhemman hengitys vauvan vieressä, olisi myös jonkinlainen suoja kätkykuolemaa vastaan, mutta tiedä lie onko tuo tosi. Melko hataria nuo tiedot kätkykuolemasta on, joten eihän sitä voi koskaan varmanana asiasta sanoa.