Vauvan nuha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taikkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taikkuli

Vieras
kyselisin vähä että miten teidän vauvoilla on nuhat olleet ja menneet? Meidän 3kk tytöllä on melko kova nuha.nenä vuotaa ja hengitys rohisee ja pientä "virkayskää on". Sellasella apteekin nenäletkulla olen nenää räästä tyhjentänyt ja muutaman kerran nenätippoja laittanut. Ei tunnu lasta paljoa häiritsevä(enemmänkin äitiä) kuumetta ei ole eikä ns. hengitysvaikeuksia. Itse en vaan saa yölläkään nukuttua kun kuuntelen vauvan rohinaa.vaikka nenää tyhjentäis niin rohinaa on silti jossain tuolla "takana"..
Kirjoitelkaa flunssavinkkejä! kauanko yleensä kestää?...

meillä just oli 4kk ikäisellä. ei kuumetta tai muutakaan kaamea räkätauti vain. keittosuola, imu ja sängynpäätyä ylös. ja jos tuntuu kivuliaalta niin suppo takapuoleen. me käytiin lääkärissä ja lekuri sanoi, että pari viikkoa voi kestää ja niin kesti nyt on parantunut. tiedän tunteen että on kauheaa kuunnella kun toinen krohisee. imin myös tarvittaessa yölläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tuon ikäselle mitään nenätippoja laiteta, keitettyä vettä korkeintaan. MInä kävin vauvan kanssa kylmähöyryä hengittelemässä terveyskeskuksessa.

tarkoitti varmaan keittosuola tippoja joita TODELLAKIN SAA laittaa ihan vastasyntyneelle.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Ei tuon ikäselle mitään nenätippoja laiteta, keitettyä vettä korkeintaan. MInä kävin vauvan kanssa kylmähöyryä hengittelemässä terveyskeskuksessa.

tarkoitti varmaan keittosuola tippoja joita TODELLAKIN SAA laittaa ihan vastasyntyneelle.

Mistäs sinä kenenkään tarkoittamiset tiedät?

Ja Nasolin-tippoja saa antaa 3 kk eteenpäin!

Mistäs sinä kenenkään tarkoittamiset tiedät?

laitoinkin että VARMAAN! ÄLä laita he-ma-pa nenään :) peace!

Yhteistyössä