V
vieras
Vieras
meillä 2,5 kk poika, yösyötön jälkeen kun laitan sänkyyn nieleskelee paljon, kuuluu kuinka maito (?) menee edes takaisin. päivisin on nykyään itkuisempi kuin ennen, vaikka onkin aina itkeskellyt paljon. nyt parina iltana itkenyt itsensä uneen. puklailee myös syöttöjen välissä, väliä syöttöön voi olla tuntejakin.
kysymys onkin olenko turhaan huolissani vai voiko kysymys olla esim. refluksista?
kokemuksia?
ja kyllä kyseessä esikoinen...
kysymys onkin olenko turhaan huolissani vai voiko kysymys olla esim. refluksista?
kokemuksia?
ja kyllä kyseessä esikoinen...