vauvan masuvaivoihin vinkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
tutti ei kelpaa ja haluis kokoajan olla tissillä, mutta sit vaan masuvaivat lisääntyy eikä mikään oo hyvä..

viimeset kaks tuntii melkee kokoajan roikkunu tissillä..nukahtaa ja on tyytyväinen max 5min sit alkaa taas huuto.

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
sulla jotain kantoliinaa? Jos siinä olis pienen hyvä olla ja saisit samalla tehtyä kotihommia ja hoidella isompia? Mites mies,onko siitä apua?

ei oo liinaa, on vaan rintareppu mut en tiiä voiks siihen näin pientä laittaa..mies ei oo kotona nyt

Mun tytöllä kesti koliikki 5kk :S Jonkun verran autto jalkapohjien painelu, masun hierominen (sai hieroa ihan reilusti) ja jalkojen "pumppaus" rintakehää vasten. Yleensä ton jumpan aikana ilmat poistu ja sitte oltiin paremmalla tuulella jonku aikaa. Aika lyhytkestosta apua silti vaan toi. Relat ym. ei auttanu mitään.
Jaksuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Mun tytöllä kesti koliikki 5kk :S Jonkun verran autto jalkapohjien painelu, masun hierominen (sai hieroa ihan reilusti) ja jalkojen "pumppaus" rintakehää vasten. Yleensä ton jumpan aikana ilmat poistu ja sitte oltiin paremmalla tuulella jonku aikaa. Aika lyhytkestosta apua silti vaan toi. Relat ym. ei auttanu mitään.
Jaksuja :)

esikolla oli 3kk ikään asti, keskimmäisellä ei ollu mitää ja tällä ollu nyt pari päivää tällästä ja etenki illalla...vaikuttaa ihan samanlaiselta ku esikolla..täytyy pitää peukkuja ettei kuitenkaa ois koliikkia

Niin ja päivisin ku ei tahtonu viihtyä yhtään missään ( ei sitterissä, ei kantoliinassa, ei juuri sylissä.. ) istuin sohvalla ja asetin vauvan reiden päälle mahalleen niin että vauvan masu oli mun reiden päällä ja siinä sitte jalalla annoin tärinää :D Tuo asento oli jostain syystä hyvä. Useasti oli röyhty hukassa, jolloin tuo asento oli myös siinä hommassa apuna.