Lapsi on 1v 2kk. Maitoallergia todettiin 5kk ikäisenä ja siitä lähtien on saanut soijamaitoa. Joskus on pieniä määriä nyt n. vuoden ikäisenä saanut maitoa, esimerkiksi jossain keksissä, rahkassa tms.
Lapsella maitoallergia oireili ummetuksena, itkuisuutena ja oksenteluna. Nuo pienet määrät eivät ole tätä aiheuttaneet.
Mikä olisi järkevä tapa kokeilla sopiiko maito? Neuvola on vasta 1,5 vuoden iässä. Tokihan sinne voisi soitella ja kysellä, mutta kysynpä nyt kuitenkin täälläkin
Miten te olette alkaneet siedättää maitoallergista lasta?
Lapsella maitoallergia oireili ummetuksena, itkuisuutena ja oksenteluna. Nuo pienet määrät eivät ole tätä aiheuttaneet.
Mikä olisi järkevä tapa kokeilla sopiiko maito? Neuvola on vasta 1,5 vuoden iässä. Tokihan sinne voisi soitella ja kysellä, mutta kysynpä nyt kuitenkin täälläkin
Miten te olette alkaneet siedättää maitoallergista lasta?