Vauvan liikkeet ja loppuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi-85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viivi-85

Jäsen
11.02.2008
326
0
16
Heippa!
Itse olen nyt aika lopuillaan rv 33. Ja välillä tulee kauhea huoli onko masussa kaikki kunnossa... Välillä pyöritään niin hillittömästi ja välillä liikkeet ovat tosi heikot, mutta liikkuu kumminkin.
Ja välillä saa pyörittää ja hieroa ja tuuppia että pikkanenkin liike tuo rauhan tunteen... Välillä häpyluuhun koskee ja sitten taas kipu häviää. Ja pikkasenkin jos "urheilee tai nostelee yms" niin maha kovettuu... Taitaa olla harjotus supistuksia, mutta onko mahdollista että vauva valmistuisi jo syntymään!?? ...:)
Miljoona kysymystä ja ehkä tyhmiäkin. Mutta kokemukset rauhottaa, etten "ole ainoa"... :)
Onko muilla vastaavia kokemuksia?! Tai johtuuko tämä siintä että vauva on perätilassa?!
Vaikka vaaveli on toinen, niin huoli on kuitenkin suuri!
Kiitoksia kaikille!

:)

Ihan samoja oireita täälläkin, maha on viime viikkoina ollut kivikova vähän väliä, ja minuutteja putkeen, ei satu mutta on aika epämukava välillä kun tuntuu että on käsivarsia myöten maitohapoilla :)

Ja selkeästi on mun mielestä liikkeet vähentyneet, varmaan kun ei vaavilla ole tilaa liikkua enää niin paljon. Se kymmenen liikettä tulee tuntiin kun laskee sillon kun aktiivinen aika, mutta vain pari kertaa päivässä on enää isommat hyörinät, aikaisemmin kun mahassa tuntui menoa jatkuvasti.

Ja ilkeitä muljahduksia on ihan alavatsalla alkanut tuntua, liekö se pää siellä painaa mutta välistä kyllä ulahtaa ihan ääneen kun yhtäkkiä oikein rakkoa "porataan"

Että eiköhän nämä näitä "loppuajan iloja" ole! :D

cicilisko 37

Yhteistyössä