Vauvan liikkeet ennen synnytyksen käynnistymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mouse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mouse

Jäsen
01.06.2007
307
0
16
Nii sellasta galluppia heittäisin ilmaan, että onko teillä vauvan liikkeet hidastuneet ennen synnytyksen käynnistymistä? Itellä menossa nyt rv 39+3 ja vauva liikkuu edelleen tosi aktiivisesti... Tarkoittaako se siis, ettei synnytys oo vielä lähelläkään... Vai onko ihan tuulesta temmattu juttu..?

Mouse

Njoo, mä kans aattelin että ei se vauva varmaan synny ikinä ku samaan tahtiin jatkoi myllerrystä, ja vielä synnärilläki piti semmosta jytkettä että ihan hypähdin ku vauva potkasi niin kovasti suppareitten välillä. :D
Tyttö syntyi 39+5.

esikoinen syntyi viikolla 39+4 ja kaksi päivää ennen synnytystä liikkeet väheni huomattavasti. Saattoi tuo liikkeiden väheneminen johtua mulla siitä, että juuri samaan aikaan maha laskeutui. Siihen asti maha oli todella ylhäällä ja potkut osuivat todella ilkeästi kylkiluihin... ja mahan hieman laskeuduttua potkut eivät osuneet enää niin kipeästi. Synnytyksen aikana en oikestaan huomannut tytön liikkuvan lainkaan, mutta silloin kyllä oli muutakin ajateltavaa, kuin potkujen laskeminen :D

Mulla rauhoittui liikkeet todella paljon jo viikolla 28. tämän jälkeen tunsinliikkeitä hyvin harvoin, ja sen takia sitten juostiinkin sairaalassa. joten nyt en osaa sanoa rauhoittuiko ennen synnytystä, mutta kätilö sanoi salissa kun olin 8 cm auki että täähän liikuttaa vielä päätään!! :D

meitin maha-asukas, silloinen Ru, nykyinen Joona, mellasti loppuun asti, ihan supistuksien aikanakin vielä ihan samaan malliin, kuin ennenkin :laugh:

vanha sanonta, "mitä energisempi vauva mahassa, sitä kiltimpi ulkopuolelle", pitää ainakin meillä paikkansa :laugh:

Täällä H-hetki lähestyy ja olis kiva kuulla kokemuksia lisää.. :wave: meillä masu asukki ainakin riehuu ku heikkopäinen joka päivä..oon kuvitellu että kaikkien vauvat rauhottuu ennen synnytystä mutta näinpä ei taidakkaan olla.. :D eli elän toivossa että synnytys ei olis kovin kaukana vaikka vauva myllääkin..

Tyty ja Kitku 39+1

Noh...minulla vähän lannistavampi tapaus.

Poika oli mahdoton myllääjä loppuun saakka, synnytyksen aikanakin ja vasta kun alkoi olla senttejä tarpeeksi auki, rauhoittui.

Poika syntyi rv41+6 käynnistettynä kalvojenpuhkaisulla yliaikaisuuden vuoksi.

Yhteistyössä