T
"Tähti"
Vieras
Olen tähänasti antanut vauvalle noista purkeista (esim. lihaa ja perunaa) kaiken liharuuan kun en ole jotenkin rohjennut valmistaa itse. Epäilyttää, että jotenkin tyrin ruuan, en osaa keittää kypsäksi (eikö liha saata olla vaatallista raakana?) en saa tarpeeksi sileäksi mössöksi jne. Olen siis itse kasvissyöjä ollut melkein aina. ala-asteella kyllä olen syönyt lihaa mutta en ole sitä koskaan valmistanut ja äitinikään ei syö lihaa eli todella harvoin lapsuudenkodissanikaan lihaa oli ruokana. Jotenkin ajattelin raskausaikana, että kyllä se siitä ja neuvolan terkkari ja kaveritkin sanoivat, että sen kun vaan keität ja soseutat. Mutta nyt kun pitäisi alkaa sitä lihaa valmistamaan tunnen itseni ihsn kädettömäksi vaikka muuten kaiken ruuan teenkin itse ei siis harrasteta mitään valmisruokia yms.
Mikä olisi siis helpoin liha aloittaa tekemään? Kalaa olen vähän miettinyt kun sen varmaankin saa ihan haarukalla muussattua? Minkälainen kone/ sekoitin on hyvä liharuuan muussaamuseen? Blenderi löytyy, saako sillä esim. Kanan tai sianlihan muussiksi vai kannattaako ostaa joku muunlainen väline tätä tarkoitusta varten? Mistä tiedän, että liha on varmasti kypsää vai onko sillä edes suomessa niin väliä?
Mikä olisi siis helpoin liha aloittaa tekemään? Kalaa olen vähän miettinyt kun sen varmaankin saa ihan haarukalla muussattua? Minkälainen kone/ sekoitin on hyvä liharuuan muussaamuseen? Blenderi löytyy, saako sillä esim. Kanan tai sianlihan muussiksi vai kannattaako ostaa joku muunlainen väline tätä tarkoitusta varten? Mistä tiedän, että liha on varmasti kypsää vai onko sillä edes suomessa niin väliä?