Vauvan lakkoilu rinnalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piip

Vieras
Vauva 4,5 kk ja on ruvennut ihan urakalla kieltäytymään rinnasta. Minun ei tarvitse kun mennä imetysasentoon niin vauva alkaa itkemään ja kääntää päätä poispäin. Tänään olen saanut kerran imetettyä. Yöllä herää syömään 2-3 kertaa ja syö päivällä 2 krt soseita, mutta rinta ei millään. Tuttipullosta koitin eilen syöttää ja söi ahnaasti 60 milliä minkä jälkeen lopetti. On nyt temppuillut n 5 päivää tämän imetyksen kanssa.
Oisko neuvoja vai alanko suosiolla syöttämään pullosta? :(

Oletko syönyt jotain normaalista poikkeavaa joka voisi maistua maidossa? Vai kelpasiko pullosta sama maito?

Meilä on ollut kausia jolloin minusta on tuntunut että vauvalle ei rinta kelpaa ollenkaan, tosiasiassa olen vain tyrkyttänyt liikaa ja hermostutanut vauvan sillä (näin esim. tiheän imun kauden jälkeen kun jää päälle, että vauva on rinnalla kokoajan).

Oletko aiemmin antanut pullosta? Se saattaa häiritä imetystä kun sieltä saa niin helposti.

Kokeilin just sohvalla ja silleen että tukin tutin suuhun ja kun alkoi sitä imemään niin otinkin pois ja yrkkäsin tissin tilalle. En tiiä saiko sitte tuolla imemisellä paljoakaan maitoa mutta ainakin vähän.

Mikä ois semmonen "normaali" määrä imetyksiä päivässä? Tosiaan nuo tiheänimunkaudet vähän aina sekottaa. Yks oli 3 kk ikäisenä ja nyt pari viikkoa sitte toinen. Tuntuu vaan että saako vauva nyt tarpeeksi ravintoa.

Pullosta on annettu mahdollisimman vähän. Velliä iltaisin (hox ihan neuvolan suosituksesta) mutta maitoa ei ole kuin kokeiltu. Olen pumpannut ja tarjosin sitä pullosta mutta ei syönyt ja eilen sen mitä pullosta söi niin oli korviketta.
Olen kyllä ollut kipeänä ja syönyt panadolia, mutta en usko sen vaikuttavan makuun. Mietin kans että voisko olla esim kuukautiset alkamassa ja se muuttais makua. Villi veikkaus.