Vauvan kuuntelu koti-dopplerilla..

Oletteko todenneet erilaisilla kuuntelu"tilanteilla" olevan vaikutusta siihen, kuinka helposti äänet löytyvät ja kuinka hyvin kuuluvat?
Lähinnä alkuvaiheessa, kun kuuntelu aloitetaan (n. 12. vkolla..)
Ostin Angelsounds- dopplerin, jonka tänään postissa sain. Sain kyllä kuulumaan äänet, mutta aattelin vaan, josko joku asia vaikuttaa parempiin tuloksiin. esim.Kuunteletteko missä asennossa, istuen vai makuulla (myöhemmin varmaan ainakin istuen, mutta onkohan näin alussa parempi kun on maaten?)
Mietin vaan... Mude-75, 11+2
 
Bongasin jonkun antaman vinkin, että halvimmalla saa nettitilaus.fi:stä.
Ja se piti paikkansa! 45e postikuluineen. Ja todella nopea toimitus! Heillä lukee toimitusaika 1-2viikkoa, mutta meikäläinen tilasi edellispäivänä, niin tänä-aamuna soittivat, että tuovat tänään kotiovelle!
 
Munkin mielestä siellä oli hyvä & nopea palvelu. Tilasin samalla vähän muitakin heräteostoksia, tulivat samalla postimaksulla. Sähköpostitse ainakin asiakaspalvelu oli miellyttävää. Mielenkiintoinen paikka!
 
Ystävillä huonoja kokemuksia nettitilaus.fi:stä. En ole millään lailla sekaantunut kyseiseen kauppaan. Olen paljon lueskellut tietoa laitteista netin puolelta ja olen huomannut että suurin osa hyvästä ja huipusta palautteesta on todennäköisesi tullut Nettitilauksen kauppiailta itseltään. Samoja fraaseja. En usko että kuitenkaan suuret nega palautteet ovat heidän käsialaansa. Hyvää palautetta olen kuullut Hattentatista ja Raskauskeijusta. Ja jos mude-75 sanoo että postista soittivat ja tuovat ovelle niin nykyään Postista ei soitetaan vaan tuodaan ja jätetään ovelle mikäli mahdollista. Tässäkin siis haisee kauppiaan omat mainonnat.
 
Mä tilasin laitteen nettitilaus.fi:stä ongelmitta. Viikon kesti tulla. Ja ihan hyvin on sydänäänet kuuluneet. Olen kuunnellut kyllä aina makuuasennossa. Välillä on joutunut etsimään ääniä hiukka kauemmin. Riippuu niin paljon vauvan asennosta.

Bartsu ja M 25+4
 

Yhteistyössä