Vauvan kummeista

RouvaMadHatter

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 106
2
36
Missä vaiheessa olette alkaneet miettiä vauvalla kummeja?

Esikoiselle kummit oli valmiina mietitty jo ennen raskautta, eli minun ja miehen veljet vaimoineen. Keskimmäiselle ja kuopukselle mietittiin ehkä raskauden puolivälin jälkeen ja kysyttiin kys. ihmisiltä raskauden loppupuolella.

Nyt neljäs tulossa, laskettuun reilu kuukausi eikä oikein hajuakaan keitä pyytäisimme :/ .

Muilla lapsilla kummit asuvat, esikoisen toisia kummeja lukuunottamatta, joko samassa tai naapurikunnassamme. Olemme tekemisissä heidän kanssaan melko usein, kylättelemme jne.

Nyt neljännen ainoat varteenotettavat kummit asuisivat todella kaukana meistä, toiset jotain 700km ja toiset 600km päässä meiltä, ja näemme heitä pari kertaa vuodessa. Mesettelemme ja soittelemme kyllä säännöllisesti.

En nyt tiedä onko tämä edes ongelma mutta nyt ainakin tuntuu että onko siitä "harmia" että vauva näkisi kummejaan kerran kesällä ja kerran talvella eivätkä he olisi mukana seuraamassa kasvua niinkuin isoillasisaruksilla..

*miettii hän*

Olen kyllä miettinyt jo ekaa odotellessa mutta vaikea päättää...paljon hyviä vaihtoehtoja. Kuinka monet kummit teidän muksuilla on, palstalaiset? Mulla on neljä henkilöä ja sen verran varmaa tulee omalleki muksulle noin. Yksi pariskunta, ja yksi tyttö ja yksi poika.

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Olen kyllä miettinyt jo ekaa odotellessa mutta vaikea päättää...paljon hyviä vaihtoehtoja. Kuinka minet kummit teidän muksuilla on, palstalaiset? Mulla on neljä henkilöä ja sen verran varmaa tulee omalleki muksulle noin. Yksi pariskunta, ja yksi tyttö ja yksi poika.

Meillä kaikilla lapsilla kaksi pariskuntaa.

Yhteistyössä