vauvan kanssa ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
vauva 5kk ja esikoinen 2,5v
ulkonu nyt -20 mut iltapäiväks pitäis muutama aste laskea,tuo isompi hyppii seinille jos ollaan koko päivä sisällä..eli voiko vauvaa viedä hetkeksi vaunuissa ulos?vai onko vaan pysyttävä sisällä?ja oon siis yh niin ei ole ketään joka voisi vauvan kanssa jäädä sisälle

Vauva untuvapussiin ja vaunuun hyvin topattuun koppaan. Kuomun päälle viltti niin että jää ylös vain suikale(10cm) paljasta alaa josta ilma kulkee. Itse tein noin kun lenkkeilin esikoisen saatuani. Pakkasta oli välillä ylikin 20 astetta mutta vauva aina lämmin sekä hengitysilma juuri sopivaa kunhan ei tuule!

Tietty vanhemman kanssa pitää päästä ulos. Ota vaikka ammeenlämpömittari koppaan niin voit tarkkailla tilannetta.

Onko sulla laittaa vaunuihin lämpömittaria? Itse kävin vauvani kanssa vaunulenkillä, kun pakkasta oli 17 astetta ja koko tunnin ajan vaunujen sisälämpötila oli reippaasti plussan puolella. Tosin lämpötilamittari oli kopan sisällä eikä tainnut suoraan mitata hengitysilmaa.

Veikkaisin, että tähän ketjuun tulevista vastauksista kuvastuu maantieteellinen sijainti, mitä pohjoisempana sitä varmemmin voi pihalle mennä:).

kyllä 20 pakkasessa tyttö 3v käy ulkona, mutta 1v kans en lähde kun se ei vielä kävele ja kylmettyy rattaisiin, kun se ei siellä makoile vaan istuu...nyt mittari näyttää -35 ja pirttipäivä on, aamulla 6 maisssa pakkasta oli -38..samaa oli luvassa tulevaksi viikoksi...

Yhteistyössä