Vauvan kanssa Thaimaahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Kuinka pienen vauvan kanssa ootte matkustaneet noin pitkän matkan?
Miten meni? Miten ruokailut?
Miten vauva viihtyi?

Kova matkakuume ja haaveilemme ulkomaanmatkasta, olisiko joku muu kohde parempi kuin Thaimaa?
Kokemuksia?
Kiitos :)

Lämpötila ja edullinen hintataso tekee Thaimaasta erittäin helpon kohteen lasten kanssa. KOskaan ei tarvi murehtia, mitä tarvii mukaan, kun aamulla lähtee liikkelle, koska vilu ei tule vaikka vaatteet kastuisi ja eurolla-parilla saa uudet vaatteet.
Mun mieletsä Thaimaan voi kiteyttää kolmeen sanaan: halpa, helppo, turvallinen.
Nuorin jonka kanssa mä olen ollu Thaimaassa on ollu 10-11 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Lämpötila ja edullinen hintataso tekee Thaimaasta erittäin helpon kohteen lasten kanssa. KOskaan ei tarvi murehtia, mitä tarvii mukaan, kun aamulla lähtee liikkelle, koska vilu ei tule vaikka vaatteet kastuisi ja eurolla-parilla saa uudet vaatteet.

Meidän vauva olis reilu 1v kun suunniteltais reissua..
Lähinnä ajattelin että kuinka lapsi "nauttii" vielä noin pienenä kun ei osaa välttämättä kävellä.
Tuo lämpö ja edullinen hintataso kieltämättä houkuttelee.
Miten lentomatka? Noin pieni kun matkustaa tietenkin sylissä..

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Meidän vauva olis reilu 1v kun suunniteltais reissua..
Lähinnä ajattelin että kuinka lapsi "nauttii" vielä noin pienenä kun ei osaa välttämättä kävellä.
Tuo lämpö ja edullinen hintataso kieltämättä houkuttelee.
Miten lentomatka? Noin pieni kun matkustaa tietenkin sylissä..
Alle 2 vuotiaille jaetaan monilla lennoilla patja, että saavat nukkua lattialla penkin alla. meillä on ollu lasten kanssa lentäessä aina niin, että lapset on saanu nukkua lattialla, mutta joskus on rajattu, että yli 2-vuotiaat ei saa.
Kyllä se vaan nauttii lämmöstä ja uimisesta ja näkemistään eläimistä hurjasti pienikin.

Meidän poika on ollut Thaimaassa 6kk iässä, 1,5 ja 2,5 vuotiaana. Eli joka talvi :) Kerran sairastui flunssaan matkalla sinne, lentokoneessa. Lääkärin palvelut oli mielestäni todella hyvät. Kävi esim. kahdesti hotellihuoneessa ja kerran hänen vastaanotolta soitettiin ja kyseltiin vointia. Suosittelen lämpimästi yölentoa, sujuu joutuisasti ja ainakin meillä on nukuttu melko hyvin koneessa.

Yhteistyössä