Vauvan kanssa liikkeelle, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elämässä ihaninta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Oletko koskaan kuullut lapsentahtisesta elämästä? Ehkä sun täytyy vaan kestää tämä kesä ja tämä ohi menevä lyhyt vaihe.

Olen kuullut joo. Sä et varmaan ole koskaan kuullut rytmin tekemisestä? Tai vanhempien omasta elämästä? Ihme porukkaa.

Anteeksi mutta mitä ihmettä se vauvan kanssa oleminen on ellei nimenomaan vanhempien omaa elämää? Miksi lapsi on tehty jos kaipuu johonkin muuhun on kova jo näin lyhyessä ajassa??

No nythän mä en enää rakastakaan lastani ja se on varma vahinko, kun kauppaan haluaisin joskus päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja elämässä ihaninta:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Oletko koskaan kuullut lapsentahtisesta elämästä? Ehkä sun täytyy vaan kestää tämä kesä ja tämä ohi menevä lyhyt vaihe.

Olen kuullut joo. Sä et varmaan ole koskaan kuullut rytmin tekemisestä? Tai vanhempien omasta elämästä? Ihme porukkaa.

Anteeksi mutta mitä ihmettä se vauvan kanssa oleminen on ellei nimenomaan vanhempien omaa elämää? Miksi lapsi on tehty jos kaipuu johonkin muuhun on kova jo näin lyhyessä ajassa??

No tuskin se että vauvan kanssa haluaisi vähän liikkua, käydä asioilla, ostoksilla, kyläilemässä tai vaikka ihan rataskävelyllä tarkoittaa vielä että on kaipuu pois vauvan luota ja olisi pitänyt jättää lapset tekemättä. :D

Itse ap.lle en osaa sen paremmin neuvoa, ehkä lapsi totuttelemalla pikkuhiljaa alkaisi sietää noita vieraita ääniä? Onko teillä kotona hiljaista hänen nukkuessaan, eli häiriintyykö silloin esim tv:n ja vieraiden ihmisten ym äänistä?

Meillä ei noille ole ollut oikeastaan eroa sillä missä ollaan. Esikoinen oli aina ja jokapaikassa tyytyväinen, kuopus taas huusi samalla lailla niin kotona kuin kauppakeskuksessakin. :snotty:

Sinuna lähtisin vain liikkeelle pienen väsymyksen ja kitinän riskilläkin. Kantoreput ja liinat on tosi hyviä, mutta vaunullakin pääsee. Samoin autolla. Pianhan vauva alkaa istua, joten kauppakäynneillä riittää katseltavaa. Liikkumalla vauva oppii olemaan liikenteessä. Täysin itkuja ei voi välttää, mutta onhan niitä kotonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Opeta vauva ja itsesi liinaan ja laita vauva siihen. Eihän tämä autossa toimi, mutta kaupoissa ja monissa muissa paikoissa liina on paras mahdollinen vaihtoehto.

Vitsi, kun ei meinannut tuota liinaa koskaan tarvita. :) Se on niin kallis hankinta... :( Toisaalta voisi toimia.. :(

Osta huutiksesta kantoreppu! Sata kertaa helpompi käyttää kuin liina, ja käytettynä ei oo ees kalliita. Meidän herkkäkorva nukkui rengasliinassa ja repussa kuin unelma, vaunuissa ei ollenkaan.

Yhteistyössä