Vauvan kanssa kylpylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kökkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kökkönen

Vieras
Tai itseasiassa varasin juuri eilen meille hotellihuoneen naantalin kylpylästä ja siihenhän hintaan sisältyy se kylpylämaksu. Meillä nyt ainakin mies ja esikoinen menee sinne pulikoimaan, mutta mää mietin et voiko tollasen 8kk ikäsen vauvan kanssa mennä kans pulahtamaan? Mitäs jos se kakkaa sinne? Ja ne uimavaipat, voiko sellasia käyttää kylpylässä ja vetästäänkö niiden päälle vielä jotku uikkarit? :D

Vauvat ei yleensä kakkaa veteen. Vauvauinnin opettaja sanoi ettei ole kertaakaan uransa aikana nähnyt vauvan kakkaavan veteen. Sanoi myös että uimavaipat on turhat koska ne ei pidä sitä kakkaa kuitenkaan yhtään paremmin. Vauvan pissa on steriiliä. Kylpylässä meillä oli vauvalla vaan uikkarit mutta oli niitä joilla oli ensi tuo vaippa ja sitten uimahousut sen päällä.

Naantalin kylpylässä ei ole mitään lapslle, mutta tuonikäisen on varmaan kiva polskia siellä lämpimässä vedessä :) Vauvauinnissa on kerrottu, että vauvat kakkaavat todella harvoin uidessaan. Uimavaippakin on toki hyvä vaihtoehto. Itse laittaisin sen päälle vielä uikkarit.

Nauttikaa lomasta!

Oi kiitos vastauksista. Juu mä kattelin niitä kuvia kylpylästä ja eihän siellä tosiaan ole kuin ne altaat, mutta meidän reissun päätarkoitus onkin muumimaailma ja yövymme sitten tuolla ja miksei sitten käytäis vähän uiskentelemassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
napakat uikkarit pitää kakan sen verran,jos sattuisi vahinko käymään.
Mä olen kanssa kuullut että vauvat ei kakkaa veteen.

siis sen verran että ehdit nousta vedestä pikkuisen kanssa :)

IHANAA uiskentelua :):)

Yhteistyössä