vauvan kanssa kotona tautia paossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Moniko pienen vauvan vanhempi on eristäytynt kotiinsa, eikä halua liikkua missään peläten itse tai vauvan saavan tämän kamalan possutaudin?
Liikutteko ihan normisti tuolla kaupoissa, kylillä, yms vauvan kanssa? Ja minkä ikäinen vauva?

Ei liikuta normaalisti. Käydään kerran viikossa tekemässä ruokaostokset, ulkoillaan, muuten pysytään pääasiallisesti kotona. En halua vauvalleni sikatautia, rokotustakaan ei saa aivan heti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei liikuta normaalisti. Käydään kerran viikossa tekemässä ruokaostokset, ulkoillaan, muuten pysytään pääasiallisesti kotona. En halua vauvalleni sikatautia, rokotustakaan ei saa aivan heti.

Niin ja vauva ei ole kauppareissuilla mukana.

Ei ole tullut mieleen eristäytyä. Vauva syö äidinmaitoa ja minut rokotettu. Ei mitenkään edes onnistuisi kun ei ole ainoa lapsi. Pitäisi kieltää lapsilta sosiaalinen elämä ja harrastuksetkin.

Johan tämä hulluksi menisi jos jokaista pöpöä pitäisi säilkkyä, koko talvikausi sisällä. Myös esim. rota-, noro ja rs-virukset ovat vauvoille vaarallisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole tullut mieleen eristäytyä. Vauva syö äidinmaitoa ja minut rokotettu. Ei mitenkään edes onnistuisi kun ei ole ainoa lapsi. Pitäisi kieltää lapsilta sosiaalinen elämä ja harrastuksetkin.

Johan tämä hulluksi menisi jos jokaista pöpöä pitäisi säilkkyä, koko talvikausi sisällä. Myös esim. rota-, noro ja rs-virukset ovat vauvoille vaarallisia.

Tämän ilmaisin oikeastaan huonosti, sillä SI ei edes tartu erityisen helposti pieniin vauvoihin.

voi jeesus taas.....pysy kotona, älä käy kaupassa, älä tee mitään.
Tule hulluksi ja ole onnellinen. MInä en käy kylillä minä käyn kaupungissa.....
maalaisjärjenkäyttö ei ole enää sallittua....

mekin ollaan pääasiassa kotona lasten kanssa kun en tuolle vauvalle sitä tautia haluais. mies käy kaupassakinniin meidän ei tarvi mennä. vähän tylsää on tää kotona oleminen kokoajan...

Yhteistyössä