Vauvan kanssa Konffaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeejee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeejee

Vieras
Mitä kannattaa muistaa??

(Vauva on 9kk.) Onko siellä paikka jossa voi lämmittää ruokaa vauvalle, ja syöttää? Yövymme paikkakunnalla asuvilla sukulaisilla, mutta asuvat sen verran kaukana ettemme voi sinne mennä aina nälän yllättäessä.

Jahkailen vielä senkin kanssa, ottaisinko matkarattaat vai yhdistelmien ratasosan. Onko siihen mielipidettä :) ?

En ole konffassa käynyt, varsinkaan vauvelin kanssa :D joten kaikki on uutta. Lämmintä vaatetta varmaankin ilman muuta. Onko vauvan kuulosuojaimet jo liioittelua?? Iltatilaisuuksiin emme osallistu.

me ollaan oltu vauvan kanssa siellä. siellä on paikka jossa saa lämmitettyä ruuan sekä vaihdettua vaipat ja paikka jossa saa imettää rauhassa. Mun mielestä parempi ottaa kunnon rattaat, joskin matkarattaillaki pärjää. Kuulosuojaimia me ei ainakaan olla tarvittu kun ei päivä/ilta-aikaa oo ollu niin kovalla äänentoisto ja lisäksi teltassa voi istua vähä kauempana niin että pahin möykkä ei kantaudu just siihen kohtaan missä istuu.

Kannatan, että otatte mukaan kunnolliset rattaat. Varsinkin jos sataa niin kunnolliset rattaat on helpommat lätäköissä ja urassa työntää kuin matkikset.

Tosiaan siellä on teltta jossa on mikro ruuan lämmittämistä varten. On siellä solurakennusten tykönä. Muistaakseni ensiapumökin vieressä.

Kahvioissa on mikrot, sanoo mun mies. mun mielest volyymit on ihan siedettävät päiväsaikaan, aikuisten ja lasten tilaisuuksissa. sit nuortentilaisuuksissa saattaa olla kovemmalla, mutta silloin voikin mennä lättytelttaan. Siel voi olla moukkunen maa, joten semmoset rattaat, millä pääsee. Vaikka on meil semmoset sateenvarjorattaatkin siel ollut.

Kaikist vessoist ei tuu lämmintä vettä, joten kandee varmaan ottaa niit kosteyspyyhkeitä, jos vavu kakkii.

Jep ehdottomasti kunnon rattaat, siellä on se kenttä aika myökkynen välillä ja muutenki helpompi edetä siellä, sehän on semmosta nurmea pääasiassa koko alue..

Lämmintä vaatetta kaikille kannattaa ottaa. Itellä on siellä ollut monena vuonna kylmä.. Jotenki tuppaa oleen aina viileää, huonoa tuuria :)

Nyt et ilmeisesti puhu kansaenväilisestä kongressimatkasta? Me tiedenaiset - ja miehet kutsutaan kongresseja usein konffiksi? ELi olen matkustellut konferensseissa vauvan kanssa, mutta onko tämä nyt se mitä haet?

Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
Helluntailaisten kesäjuhlasta, konfferenssista puhun. Tuntuu taipuvan "Konffaksi" puhekielessä :)

:D Jotenkin mä ajattelinki, että en ole tiedekongresseissa vielä mikroa vauvalle nähnyt, vaikka vauva luennoilla bongaileekin.

Hyvää konffaa kuitenkin :)

Tuossa taisi aikalailla vastauksissa tulla kaikki olennainen, joten en siihen enempiä kommentoi. Paitsi että nuo kosteuspyyhkeet todella kannattaa pakata mukaan, kun se lämmin vesi loppuu siellä aina.

Mukavaa konffaa teille! Me tänä vuonna uskaliaasti neidin kanssa vaunulla muutamaksi päiväksi. Innolla odotellen...! :)

Yhteistyössä