vauvan jalanjälki sormivärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeile värittää paperi vesiväreillä, ja paina vauvan jalka siihen paperiin. Eli väri ei ollenkaan tule vauvan jalkaan, paitsi tietysti sen painamisen jälkeen :)
Mutta kyllä mun mielestä sormiväreilläkin voi. Oli väri mikä hyvänsä, niin varmistu sen myrkyttömyydestä ensin =)

Olen tehnyt molemmille lapsille seuraavanlaisen taulun ja munsta ne on vallan ihanat :heart:
Vesiväriä töpsötin sienellä jalanpohjaan ja sitten painoin miehen avustuksella jalanjäljen paperiin. Näitä laitoin yläriville 1kk,3kk ja 6kk ja alariville 8kk,10kk ja 1v. Sitten ostin kauniit kehykset ja tuli ainutlaatuiset vauvataulut lapsille =)

Mä tein ristiäiskutsuihin pojan "allekirjoituksen" jalkapohjalla just myrkyttömällä sormivärillä. Eikä se väri kauaa siinä joutunut olemaan, alle 5 minuutissa oli kutsut signeerattu ja väri pesty pois :) Vähän unisen vauvan kaa onnistuu helpoiten ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
On muuten tosi vaikeaa. Ainakin meidän taapero sohi jaloillaa joka suuntaan ja tuhannenkin yrityksen jälkeen tulos oli yhtä suheroa. Miten te muut olette onnistuneet?
Mies roikotti kainaloista muksua paperin päällä, ite otin tukevasti jalasta kiinni ja painoin paperiin. Sitten sanoin miehelle nosta ylös nyt! Aina onnistui mut yksin ei olisi ehkä onnistunutkaan.

Yhteistyössä