vauvan itkeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Minulla kohta 1,5 kk ikäinen vauva,joka on täysimetyksellä.Vauva itkee ja raivoaa välistä rinnalla,mut välistä syöminen sujuu ok.Minulta kyllä tulee maitoa,jopa liiankin kanssa (toinen vuotaa ku toisesta imettää).Sitten kun yritän ottaa syliin niin alkaa sen päiväinen sydäntäsärkevä parku.Isän syliin kyllä rauhoittuu.Koen niin lohduttomaksi oloni,kun vauva vaan itkee minun sylissäni.Ei ota minuun katsekontaktia sylissä ollessa.

Missähän voisi olla vika,mitä teen väärin?Alan masentua tähän jo.Muutenkin ilmavaivat vaivaa iltaisin jo!

Rintaraivarit ovat todella yleisiä vauvoilla. Olethan lukenyt tissiraivareista imetystukilistan sivuilta?

http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=72&Itemid=165

Mulla ainakin tuli niiin paljon maitoa, et jos yritin sylissä imettää, niin vauva meinasi tukehtua, rupesi aina yskiin kauheesti. Kyljellään makuulla kun imetin, niin tätä ongelmaa ei ollut :)

Kiitos vastauksista!Tiedän kyllä rintaraivarit.Olen niistä lukenut imetystukilistan sivuilta,mutta kysynkin sitä,miksi vauva itkee minun sylissäni eikä rauhoitu siinä ollenkaan.Isän syliin rauhoittuu.Tuntuu niinkuin vauva jotenkin "pelkäisi" minua.