Vauvan ikä ja vaipanvaihto hoitopöydällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaippailua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaippailua

Vieras
Moi,

Mihin ikään asti olette vaihtaneet vauvan vaipan hoitopöydällä (tai vastaavaalla). Meillä alkoi vauva alkuviikosta protestoimaan selälleen laittoa, ikää nyt melkein 8 kk.

Meillä muksu on 1,5 vuotta ja edelleen vaipat vahtuvat hoitopöydällä, välillä selällään, välillä seisaallaan ja joskus jopa mahallaan. Lattialla muksu on mielestäni tosi paljon vaikeampi saada pysymään vaihdon aikana aloillaan, kuin hoitopöydällä.

oma täytti just 1v ja 9kk ja itse olen viimeisilläni raskaana ja on huomattavasti helpompaa vaihtaa kakkavaippa pöydällä kun könytä kakkapyllysen taaperon kans ylös lattialta!!!

Meillä poika 1v4kk ja mies vaihtaa vaipat aina hoitopöydällä. On kuulema kiinnostunut omasta ergonomiastaan. Minä vaihdan vaipat missä sattuu, mutta kakkavaipat vaihdan minäkin hoitopöydällä. Vähän ahdashan se alkaa jo olemaan.

Meillä tyttö 9kk ja hoitoalustalla vaihdetaan (on khh tason päällä) . Nyt ihan viime aikoina alkanut vähän proteistoimaan, no hyviä leluja lähelle niin jo onnistuu =) . Lattialla ihan mahdoton vaihtaa, ei pysy sekuntiakaan paikalla.

esikko jotain 6-7kk, keskimmäinen en muista varmaan lähemmäs vuotta, kolmas 8kk vielä satunnaisesti onnistuu, useimmiten sylissä-on minusta aivan yhtä helppoa kuin viihdyttää/pitää väkisin makaamassa kun ei halua.