vauvalle vaatteet ulos,riittääkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus äippä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus äippä..

Vieras
eli riittääkö vauvalle ulos vaunuihin kun on nollakeli, nii body,potkarit, huppari+housut, villasukat ja -tumput, kypärälakki+lakki, kevyttoppapuku ja sit vielä makuupussiin?

ehkä tyhmä kysymys mutta kun tuntuu ettei ikinä oikein tiedä mitä pukis päälle..

Riittää oikein hyvin =). Mä jättäisin ehkä sen lakin pois, ja laittaisin vain kypärämyssyn ja hupun.
Ja hei, mun lapset on jo 2 ja 4 ja silti usein aamulla mietin että mitä niille pukisi päälle :D .

Hmm... se on kyllä niin yksilöllistä, mutta meidän likalla taitais olla sama varustus =) Niin ja kantsii ottaa huomioon, että tuleeko vaunuissa vielä miten paksu kuomu yms. päälle...?

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Riittää oikein hyvin =). Mä jättäisin ehkä sen lakin pois, ja laittaisin vain kypärämyssyn ja hupun.
Ja hei, mun lapset on jo 2 ja 4 ja silti usein aamulla mietin että mitä niille pukisi päälle :D .

Sulle on muuten yv :whistle:

Kuulostaa ihan hyvältä.

Mä laitoin 6kk tytön äsken ulos niin että sillä oli body+sukkikset+toppahaalari, tumput, töppöset ja kypärämyssy (haalarissa paksu huppu niin ei ainakaan toista lakkia tarvi).
Makuupussiin laitoin ja siihen tuli vielä vaunujen peite päälle.

Tuo on ollut sopiva varustus meidän tytölle nollakeliin. Ei ole kylmä mutta ei kertaakaan ole ollut hikikään.
Kokeilemalla sen vaan oppii (suunnilleen) miten oma vauva kannattaa pukea. Kyllä sitä varmasti jokainen joutuu välillä pähkäilemään että mitenkä pukis muksunsa.

Yhteistyössä