Vauvalle Titania nimeksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pienenäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pienenäiti"

Vieras
Olemme miettineet tuota nimeä. Se on minulle erityisen merkityksellinen sukuni vaiheista johtuen ja tuon nimen avulla lapsi saisi kantaa isoisomummon muistoa. Mielestäni se ei välttämättä kuulosta yhtä kauniilta ja soinnukkaalta kuin vaikkapa Aada tai Ellen tai Amanda, mutta se on merkityksellinen minulle ja se tekee siitä kauneimman nimen ikinä. Mies pitää siitä ihan vaan sen takia, koska se on hänestä kaunis nimi. Mitä pidätte tuosta Titania-nimestä?

Ei muuta vikaa kuin että jos se Titania saa joskus aikuisena semmoiset 40 liikakiloa niin se nimi voi muuttua hänelle rasitteeksi.

Tai mitä jos se Titania käy Gigantissa.

Voisin laittaa toiseksi tai kolmanneksi nimeksi, en ehkä ensimmäiseksi nimeksi kuitenkaan. Mutta toisaalta erikoisempiinkin nimiin olen törmännyt, joten ei tuo kovinkaan paljon hätkähdyttäisi.

En haluaisi olla Titania, koska haluaisin nimen tyttärelleni :) No, tuo ylipainojuttu on ihan totta, mutta kyllä meillä sen verran urheilullisia ollaan, että niin ei käy, ellei tule joku sairaus. Tii Tanjasta en yhtään tykkää...

Mulla alkoi soida päässä Frederikin: "Titanic, rautavuori. Titanic, rautakuori. Maine kauas kantautui sen eessä ihmismieli antautui..."

Okei.. Mut ihan muuten nimenä ok. Minusta jotenkin vaativa nimi kantajalleen ensimmäiseksi nimeksi. Presidentin nimenä... :D ei ehkä toimisi. Jos joutuisi työhaastatteluun henkilöstöpäällikkö Titanian eteen niin voisi vähän jännittää.. :D

Mä valitan. Titania tuo mieleen lihavimman tuntemani kissan nmen. Kissalla on joku hormonihäiriö, ja siksi se painaa 11 kg, ja sen nimi (joka oli ennen Tipsukka) on nykyään Titaani.

Joten mua kyllä naurattais nähdä vauvan nimenä Titania. Kai siihen sitten tottuisi, mutta uskomattoman huvittavalta se vaan kuulostaa.

En tykkää. Etkä sinä ap voi tietää lihooko tai laihtuuko hän tulevaisuudessa, olette te vanhemmat kuinka urheilullisia hyvänsä. Lapsesi voi vaikka katkaista jalkansa tai sairastua, tai vaikka inhota kaikenlaista liikuntaa sydämensä pohjasta. Mistä sinä sitä voit etukäteen tietää.

[QUOTE="vieras";28626604]Haluaisitko sinä olla Titania? Jos haluaisit, nimen vaihtaminen on nykyään helppoa ja ilmaista.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä nähdä oman nimen vaihtamisen vaiva, kun samanaikaisesti pitäisi löytää nimi ihmiselle, jolla ei vielä ole sellaista lainkaan?

[QUOTE="vieras";28626780]En tykkää. Etkä sinä ap voi tietää lihooko tai laihtuuko hän tulevaisuudessa, olette te vanhemmat kuinka urheilullisia hyvänsä. Lapsesi voi vaikka katkaista jalkansa tai sairastua, tai vaikka inhota kaikenlaista liikuntaa sydämensä pohjasta. Mistä sinä sitä voit etukäteen tietää.[/QUOTE]

Ei sitä etukäteen voikaan tietää.

Suomalaiset ovat aika hurjan rohkeaa porukkaa, ottaen huomioon että viime vuoden suosituin poikien etunimi taisi olla Onni. Mitä, jos Onnista tuleekin onneton?

Mä jotenkin tykkään, mutta musta Titanic on paras leffa ikinä, joten.. Laita ihmeessä jos tykkäät, tai sitten vaikka toiseks nimeks. Ja saahan siitä helposti väännettyä jonkin lempinimen vaikka Titania oiskin eka nimi. Mutta mä tykkään kyllä, eka erikoinen nimi joka on mun makuun!

Yhteistyössä