Moi!
me asutaan taalla keski-euroopassa ja kylla taalla tosiaan on teeta tarjolla vauvalle vaikka kuinka, joka vaivaan tai vaikka ihan janojuomaksi.. marketeissa on paljon erilaisia ja apteekissa. meilla kanssa mahavaivoja vauvalla ja monet on sita teeta ehdottanut, itse vahan vierastan ajatusta, mutta ajattelin kompromissina kokeilla sita fenkolia, siis itse.. ja se on ihan oikeesti auttanut tosi paljon!! vauva nyt jo kohta 4kk ja melki siita kuukauden ikaisesta olen siis juonu tata fenkoliteeta aamuin illoin (nytkin itse asiassa lasi tossa vieressa..) eihan se nyt toki kovin hyvaa ole, mutta kylla sellainen ero on vauvassa ja nukkumisissa etta todella voin suositella kokeileen!! (meilla kylla samaan aikaan aloitettiin myos antamaan sellaista litkua auttamaan refluksiin, mutta kylla taa tee mun mielesta on se joka vars. niihin mahavaivoihin on tuonu heloptusta). tossa paketissa lukee myos, etta auttaa siina maidontuotannossa ja voisin vaittaa. etta se on tata samaa teeta mita taalla juotetaan synnarillakin. en makaan siis ehka heti ainakaan vauvale antais, mut kokeile juoda ite.. kai tata nyt suomessakin myydaan..