Vauvalle patja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on sellainen 10cm paksu kuitupatja, sillä myyjän mukaan vauva ei voi silloin millään tukehtua siihen, kun se hengittää läpi. Tiedä häntä, mutta hinta oli yli 70 euroa...

Ostin viime vuonna Jyskistä Sensus -patjan vauvalle. On sopivan paksu ja päällisen saa irrotettua pesua varten. Tosi ohkasia patjoja näin muuten ja päällisiä ei saanut irti. Patjaa jouduttiin hieman lyhentämään, mutta päällysosa istuu silti hyvin vielä patjaan. Olen ollut erittäin tyytyväinen patjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Kannattaa ehdottomasti ostaa myös kunnon petauspatja, sillä muuten patjaa saa olla koko ajan pesemässä.

Halvemmalla pääsee jos ostaa sellasen muotoon ommellun lakanan, joka hylkii vettä (muovi pohja. Tosi hyvä sekin ja helppo pestä..

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Kannattaa ehdottomasti ostaa myös kunnon petauspatja, sillä muuten patjaa saa olla koko ajan pesemässä.

Halvemmalla pääsee jos ostaa sellasen muotoon ommellun lakanan, joka hylkii vettä (muovi pohja. Tosi hyvä sekin ja helppo pestä..

Jokainen tyylillään, mutta itse nukuin vettä hylkivän lakanan (muovi siis pohjalla ja päällä vielä erillinen lakana) päällä raskauden loppuvaiheessa, enkä halunnut vauvalleni samaa hikisänkyä...

Yhteistyössä