Vauvalle nimi, ei näytä miltään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olivia, Kiia, Mea,Emma, Isla, Cecilia , Alina ja Emilia jo lähipiiristä löytyykin.

Neela
Mona
Fanny
Mariella
Frida
Isabelle noista omaan mieleeni eniten! :)

Eli kauniita nimiä löytyy. MIELTÄ OLETTE SOPIIKO MINEANKANSSA PAREMMIN JOKU IHAN SUOMALAINEN PERUS NIMI VAIKO SITTEN HIEMAN ERIKOISEMPI NIMI?

Esim. Minea ja Stella , Minea ja Isabelle , Minea ja Alexandra
VAI sitten Minea ja Sara , Minea ja Miina , Minea ja Moona?

Onko sillä väliä mikä sopii Minean kanssa?

Meillä on lapset nimetty ihan vaan lapsen mukaan... Alunperin meinattiin antaa keskimmäiselle esikoisen nimen kanssa rimmaava "Viivi", mutta eihän siitä mitään tullut kun tyttö ei Viiviltä näyttänyt laisinkaan :D Nyt on sitten kaikilla ihan omat nimet :) Tosin toiset nimet kyllä rimmaavat keskenään..

• Tykkää
Reactions: Echo
Mun mielestä Minean kanssa sopii sekä erikoisemmat, että ihan tavisnimet. Itse olen sitä mieltä, että ei nimen tietenkään täydy rimmata, mutta tyyliltään on hyvä olla samanlainen. Siskokset Cecilia ja Pirkko vois olla tosi outo yhdistelmä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Ehdotan vielä

Fiia
Sabrina
Saga
Natalie
Aurora
Selia
Seela
Amelie

Kaikista paras yhdistelmä mun mielestä ap:n suosikeista on Minea ja Stella. :)

Onko sillä väliä mikä sopii Minean kanssa?

Meillä on lapset nimetty ihan vaan lapsen mukaan... Alunperin meinattiin antaa keskimmäiselle esikoisen nimen kanssa rimmaava "Viivi", mutta eihän siitä mitään tullut kun tyttö ei Viiviltä näyttänyt laisinkaan :D Nyt on sitten kaikilla ihan omat nimet :) Tosin toiset nimet kyllä rimmaavat keskenään..

Ootte kyllä onnekkaita, kun ihan omat nimet on lapsilla. Me ei millään keksitty kaikille omia nimiä, ja nyt kaksosilla on sama nimi molemmilla.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
tässä ketjussa on ollu kasapäin tosi kivoja nimiä, elenakin tais siellä jo olla. Hyviä ehdotuksia täynnä. Kyllä se tyttö alkaa näyttää siltä miltä alatte sitä kutsua...

Olivia, Kiia, Mea,Emma, Isla, Cecilia , Alina ja Emilia jo lähipiiristä löytyykin.

Neela
Mona
Fanny
Mariella
Frida
Isabelle noista omaan mieleeni eniten! :)

Eli kauniita nimiä löytyy. MIELTÄ OLETTE SOPIIKO MINEANKANSSA PAREMMIN JOKU IHAN SUOMALAINEN PERUS NIMI VAIKO SITTEN HIEMAN ERIKOISEMPI NIMI?

Esim. Minea ja Stella , Minea ja Isabelle , Minea ja Alexandra
VAI sitten Minea ja Sara , Minea ja Miina , Minea ja Moona?

Ihan yhtä hyvin sopii molemmat. Tota sun suosikkien listaa katsoessa tulee mieleen, että itse tykkäät vähän erikoisemmista. Sellainen sitten?

Yhteistyössä