Tuntuu vaikealta kirjoittaa aiheesta, mutta on pakko. Löysin eilen kolmekuukautiselta vauvaltani mustelmia jaloista sen jälkeen kun hän oli ollut isänsä kanssa muutaman tunnin. Mies kertoi kysyttyäni että hänellä oli mennyt hermo vauvan itkuun ja hän oli purrut vauvaa molempiin jalkoihin ja varpaista. Hän sanoi ettei ollut ravistellut lasta. Vauva vaikuttaa minun kanssani hyvin voivalta ja hymyilee tavalliseen tapaan. Olen kuitenkin täysin turta enkä tiedä mitä tehdä.
Minulle ei tullut yllätyksenä että mies ei kestä oikein vauvan itkua. Mutta tähän asti hän on ratkaissut tilanteen viemällä vauvan sänkyyn hetkeksi ja rauhoittunut itse. Perheväkivaltaa tai sen uhkaa tai sanallistakaan väkivaltaa meillä ei ole ollut.
Mitä minun pitäisi tehdä? Mies on häpeissään eikä kiellä tapahtunutta. En halua että tämä toistuu enää ikinä.
Minulle ei tullut yllätyksenä että mies ei kestä oikein vauvan itkua. Mutta tähän asti hän on ratkaissut tilanteen viemällä vauvan sänkyyn hetkeksi ja rauhoittunut itse. Perheväkivaltaa tai sen uhkaa tai sanallistakaan väkivaltaa meillä ei ole ollut.
Mitä minun pitäisi tehdä? Mies on häpeissään eikä kiellä tapahtunutta. En halua että tämä toistuu enää ikinä.