vauvalla 6kk vatsatauti ja kuumetta...antaisinko huomenna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
siis oltiin sovittu että vauva menee huomenna isälleen yö kylään ja nyt aamulla kipeäksi tullut...sanoin nyt että saa lapsen jos ei ole huomenna enää kuumeinen.. olenko paska mutsi jos annan lapsen isille illaksi ja yöksi sadan metrin päähän?

"Isälle yökylään" ei munkaan korvissa oikein kuulosta hyvältä... Musta isän luo vaan mennään, se on lapsen toinen koti.

Mutta siis kysymykseen... samapa kai se on, kumman luona lapsi on kuumeessa. Ja sata metriä on lyhyt matka, jos jostain syystä tarvitaankin äitiä. Kunhan äiti on kotona.

muotoilen uusix eli en siis aijo antaa lasta jos on yhtään kuumeinen,ripuloiva tai oksentava..mutta jos näitä ei ole niin uskallanko?isä on kyllä hyä isä..mutta tulee sellainen kakka äiti olo jos olisin itse lähdössä jonnekin...pitäsikö pitää yksi ns terve pv välissä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muotoilen uusix eli en siis aijo antaa lasta jos on yhtään kuumeinen,ripuloiva tai oksentava..mutta jos näitä ei ole niin uskallanko?isä on kyllä hyä isä..mutta tulee sellainen kakka äiti olo jos olisin itse lähdössä jonnekin...pitäsikö pitää yksi ns terve pv välissä..

No se isä on lapsen toinen vanhempi eli antaisin kyllä isälleen vaikka olisi kipeäkin. Paitsi, jos isä ei ole kovin tuttu, mutta muussa tapauksessa ilman muuta. Osaa kai se isäkin lastaan hoitaa kipeänä tai terveenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis uskallatko antaa lapsen ollenkaan isälle??? Ongelma on????

Meillä 5,5 -kuinen on potenut rotaa jo reilun viikon, ja tänään taas paheni rajusti. Jos isä on ollut koko ajan runsaasti läsnä lapsen elämässä niin miksei. Tuo omani on nyt sairastaessa tosi kiinni äidissä ja vierastaa vielä paljon normaalia enemmän. Sairaalassa oltiin osastolla muutama vuorokausi ja nipinapin uskalsin juosta kanttiinista kahvit.