Vauvakuumetta vai ei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tässä sitä ihmetellään... 2 lasta ennestään ja välillä tulee haaveet kolmannesta. Mies on hyvin käännytettävissä mutta entä minä itse! Ei tiedä mitä kohtaa itsessäni kuuntelisin. Olen ollut todella väsynyt pienteni kanssa, ja sen takia vannoinkin ettei lisää enää tule lapsia. Vaan mikä on ajatus nyt taas... enkä pääse tästä eroon.

Auttaisiko, jos ajattelisit, että sitten vähän myöhemmin...? Vaikka kun isommat lapset ovat koulussa? Meillä 2 teiniä ja pikkuinen vauva, yhdistelmänä tosi hyvä =). Isoilla on jo niinpaljon omia menoja, että pikkuisen kanssa kerkiää nyhjäämään ihan rauhassa, toisaalta isot auttavat hoitamisessa ihan mielellään :hug:

tuntuu surulliselta ajatus, että tämä oli nyt tässä. Tosin itsekästähän se on, tehdä vaan lapsia lisää aina silloin kun itse haluaa. Kaikkee ei voi saada ja onnellinen olen näistäkin ihanista nuppusistani <3

Alkuperäinen kirjoittaja Aina-on-kaikki-huonosti:
Auttaisiko, jos ajattelisit, että sitten vähän myöhemmin...? Vaikka kun isommat lapset ovat koulussa? Meillä 2 teiniä ja pikkuinen vauva, yhdistelmänä tosi hyvä =). Isoilla on jo niinpaljon omia menoja, että pikkuisen kanssa kerkiää nyhjäämään ihan rauhassa, toisaalta isot auttavat hoitamisessa ihan mielellään :hug:

auttaisi ajatus!

Alkuperäinen kirjoittaja Aina-on-kaikki-huonosti:

Samaa mieltä! Mulla vähän sama tilanne kuin ap:lla, mutta ajattelin odottaa, että tuo esikoinen ehtii kouluun ja katson sitten mikä on fiilis.

mulla neljä lasta kahdesta liitosta. ja olen kyl tyytyväinen, etteivät kaikki lapset tulleet samaan syssyyn. esikoinen on jo kohta 15v. siis ekasta liitosta. seuraava syntyi sit tokassa liitossa ja on nyt 7v. menee siis ens syksynä kouluun. sitten syntyikin nuo kaksi nuorinta, joilla nyt ikää 4,5v. ja 2,5v. näin on hyvä ja tämä riittää! :)

Yhteistyössä