vauvakuumetta muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuumeinen

Vieras
Mulle on iskenyt ihan hirmunen vauvakuume. Kertokaahan auttaako siihen mikään muu kuin vauvanteko ;)

ääh...Tuntuu et pakahtuu..

Meillä on ennestään poika 8kk ja ei vielä oo tarkotus toista tehdä...

No ei siihen auta kyllä mikään..mulla ei ainakaan auta..mulla ollut aina vauvakuume ja ihan sama onko omat olleet vasta syntyneitä vai mitä ja se ei lopu koskaan ja nytkin olisi ihana saada taas vauva.

Meillä tää esikoinen on ollu tosi vaativa tapaus.. Nyt on vähän helpottanut. Olin vielä kuukausi sitten sitä mieltä ettei toista vielä vuosiin, mutta nyt se sitten on iskenyt... *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuumeinen:
Meillä tää esikoinen on ollu tosi vaativa tapaus.. Nyt on vähän helpottanut. Olin vielä kuukausi sitten sitä mieltä ettei toista vielä vuosiin, mutta nyt se sitten on iskenyt... *huokaus*

Vaikea sanoa mitään muuta kun että jospa se hellittää tai sitten ei auta kun kokeilla josko uusi vauva veisi senkin kuumeen pois =)

Ei siihen auta muu kuin vauva :) Mulla on kaksi kertaa ollut hirveä vauvakuume, seurauksena kaksi lasta ja vauvakuume hävinnyt.. Toivon kovasti ettei nosta enää päätänsä ;)

No mutta sullahan on jo hyvä lääke siellä kotona, se 8kk vauva. Se tarttee sua elääkseen, keskity siihen täysillä, ellet halua toista "tekaista" siihen heti perään. =)
Kaikilla ei oo niin hyvin, että ois jo vauva sylissä. Joten nauti!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mutta sullahan on jo hyvä lääke siellä kotona, se 8kk vauva. Se tarttee sua elääkseen, keskity siihen täysillä, ellet halua toista "tekaista" siihen heti perään. =)
Kaikilla ei oo niin hyvin, että ois jo vauva sylissä. Joten nauti!

Ei tuo enää mikään pieni vauva ole ;) Iso poika ja jo tukea vasten kävelee... :) Meillä meni tuota poikaa yrittäessä melkein 3 vuotta, joten tiedän myös sen tunteen kun vauvaa ei kuulu. Senkin takia jotenkin tuntuu että pitäisköhän alkaa toista jo yrittämään. Vaikka järki sanoo että ei ihan vielä.. :)

No pitää varmaan tyytyä haaveilemaan vain..

Tekis nyt ees joku tuttu vauvan niin pääsis sitä ihastelee :D

Mulla ei koskaan tule vauvakuumetta eikä mitään onnensykkyrä olotiloja toisten vauvoista, vaan mulla ne tulee vanhoista vauvan vaatteista, valokuvista, muistoista jne..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Tekis nyt ees joku tuttu vauvan niin pääsis sitä ihastelee :D

Mulla ei koskaan tule vauvakuumetta eikä mitään onnensykkyrä olotiloja toisten vauvoista, vaan mulla ne tulee vanhoista vauvan vaatteista, valokuvista, muistoista jne..

Mullekin tää olo tuli kun kattelin valokuvia esikoisesta... ei ees muista et se on ollu niin pieni.

Yhteistyössä