Vauvakuumepuolen syksyllä-09/talvella/ keväällä-10 plussanneet

Eli pino meille vauvakuumepuolen syksyllä tai talvella yrityksen aloittaville!




Nimimerkki.............LA........Ikä........Synnytyspaikka.....monesko.....


Haavelija77...........10.6.2010........31v........KYS...............3...
Anzzu1984...........10.6.2010.......25v........EKKS.............2....
PikkuVarpunen......28.6.2010......26v.........???...............2...
Aranel...................21.7.2010......22v..........PS................2..
Mutzilla..................8.1.2011........23v.........KYS..............3...




Suru-uutisia kohdanneet :'(

Mutzilla..................4.6.2010........23v........KYS...............3 ja 4..
Bigwish.................??.7.2010......26v..........???...............1...

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus
 
Toivottavasti tämä ketju alkaa kasvaa räjähdymäisesti B) Heti piti tulla katsomaan! Tanssipyörähdykset teille kolmelle, ja innonhihkuntaa päälle!!
Pyrin joukkoon sitten toivottavasti myöhemmin.
 
No voishan sitä tähän liittyä, jos vaikka muutkin sitten perässä :)

Eli laskettu aika olis varmaan 10.6 ja toinen olisi tulossa. Ikää on 25 vuotta ja synnytyssairaala EKKS. Ultrassa sitten joskus varmaan varmistuu tuo laskettu aika :)
 
Mulla laskettuaika 5.6.,kolmatta odotellaan,toivottavasti poikaa, kun 2edellistä on tyttöjä B) Mutta se sivuseikka tietenkin. Ikää mulla 31v(ens kuussa 32v) ja synnytyssairaala KYS.
Ylihuomenna neuvola.Olo ihan ok. Huvitti kun mummolla pahaa oloa,oirehtii mun puolesta :LOL: mutta tänne vaan sitten kun plussaa näyttää! Mulla on nyt kumpikin tyttö kotona,mutta to-pe lähtee isompi jälleen "maailmalle" (isän luona asuu ja nyt siis täällä lomavk) :( Onneksi vielä on aikaa höpinöidä.
 
Mahtuuko mukaan???! :hug:

Plussa pärähti testiin tänään, kp 26/28.
Lyhyt esittely: 26-vuotias yhden tyttölapsen äiti olen. Meidän esikoisella on ikää 3,5 vuotta, joten lasten ikäeroksi tulee sellaiset 4,5 vuotta, jos kaikki nyt menee hyvin.

Olo on onnellinen,epätodellinen ja miljoona asiaa pyörii päässä...
Listaan voisi päivitellä mulle lasketuksi ajaksi 28.6.2010.
:heart:

PikkuVarpunen ja Pikkiriikki huimat 3+4
 
Voinko ilmoittautua jo mukaan vaikka plussa ei vielä ilmestynytkään testikasettiin?

Minä 30v, mies 28v, lapset neiti 4½ ja pikku herra 3v ja lisäksi meillä asustaa nuori koiraherra. Kolmatta päätettiin yrittää, aiemmat raskaudet on alkaneet suunnilleen varmaan silkasta ajatuksesta että nyt vois tulla raskaaksi joten jospa tämäkin ;) Vaikka kyllä niitä "peittojakin heilutellaan" ettei tässä nyt sentään pyhästä hengestä raskaaksi tulla :saint:

Seuraavan kerran tsänssiä on plussata marraskuun 20.pv tienoilla.

Synnyttään taas mentäis Taysiin tuttuun tapaan.
 
Mulla olo ok.Syömisen kanssa sellaisia juttuja että nälkä ei tunnu niin selvästi joten kelloa katsomalla tiedän milloin aika syödä! Ovelaa.. Perjantaina oli lääkärineuvola ja saatiin nähdä pieni möykky joka mitattiin ja sydänkin siellä pumppasi :)
Täällä 3v.neiti ollut kuumeessa ja mullekin iski flunssa. Täytyy huomenna soittaa lääkäriin kun kolme päivää tulee täyteen ja kuume 39:ssä.Virkeä tyttö on muuten ja jaksaa touhuta ja syökin hyvin ja juo nestettä.
Onnea plussanneille!! :hug:
 
Ainiin,mulla muuttui laskettuaika tuolla lääkärikäynnillä eli 10.6.mutta liekkö sillä merkitystä. Täällä tyttö paranemaan päin mutta minä itse sain varmaan sikainf.rokotteesta kuumeen ja säryn lisäksi hillittömän yskän.Just oli paranemaan päin.Yö meni yskiessä ja kylki kipeänä kun etsin "hyvää asentoa".Ilmeisesti ei ollut hyvä asento olleskaan!
 
Täällä pahoinvointi alkoi viime viikolla, kun viikkoja oli kasassa 5+3. Säännöllisillä syömisillä ja pahoinvointirannekkeilla se pysyy kuitenkin siedettävissä rajoissa, enkä oksenna, vaan "vain" voin pahoin. Muistuu kyllä hyvin esikoisen odotus ja uuvuttavan inhottava alkuraskaus...Vaikka siis onneni kukkuloilla olenkin tulevasta vauvasta!! :heart:
10.11 eka neuvola ja 13.11 varhaisultra. Jännää...

Johanna rv 6+1
 
Heippahei kaikille!

Minä ilmoittautuisin kans tähän pinoon. Tänään tuli selvä plussa testiin parien haamujen jälkeen. :heart: La tulee kaiketi olemaan heinäkuun alussa. Milläs viikoilla aloitte soitella neuvolaan? Mulla ikää 26 vuotta, esikoinen kyseessä ja kaikki siis aivan uutta.

Jännää, mutta ihanaa. :)
 
Ilmoittaudun. Aranel, 21.7.2010, 22v, PS, toista lasta odotellaan. tässä näitä tietoja. :)

Hirmu alussa ollaan täälläkin. Nyt vasta kp27/28. Hiukan pelottaa että näinköhän ne menkat kuitenkin tulee ja menee kesken. Oireita on ollu hirveä väsymys ja paleleminen. Täs on vielä vissiin lisäksi pukkaamassa päälle jotain flunssan tapaista. Kurkku ollu jo pari päivää kipee ja tukkonen olo.

Mie tässä mietin myös milloin pitäisi neukkuun päin soitella. :)

Hyviä vointeja kaikille!

Aranel ja hattivatti 3+5
 
Anteeksi kun on jäänyt tämän pinon päivitys kokonaan, mutta ehkä ymmärtänette, kaksosuutiset pyöräyttäneet pään ympäri, nyt ryhdistäydyn ja laitan pinon kuntoon.

Paljon onnea uusille raskauksille ja paljon tarrasukkia mukaan kaikille, itse menen tänään tarkistusultraan onko ketään enää elossa masussa, oireet hävinneet tyystin :(

Mutzilla ja kullanmurut 10+3
 
Ihania uutisia Mutzilla! :heart: Mulla kans vähän huolettaa mun oireiden vähyys? "Odottelen" kovasti, että alkais esimerkiksi pahoinvointi, mutta ei mitään. En tietenkään jatkuvaa etomista tahdo, mutta huolettaa. :/

Millaisia oireita sulla Mutzilla oli?

Huomenna soitan neuvolaan ja kyselen koskas vois tulla näytille. :)
 
Mulla siis oli todella etovaa oloa, koko ajan sai olla jotain syömässä, kamalaa väsymystä, palelua(joka kyllä nyt vaivaa) ja kohdunkasvukipuja....nämä oli siis tuplasti vahvemmat kuin yksösraskauksissa, esimerkiksi koko miehen syysloman minä nukuin ja voin pahoin...
 
Ymmärrän kyllä Mutzilla, että noin kovien oireiden loppuminen yhtäkkiä säikäyttää. Mulla ei ole oikein vieläkään mitään oireita. Onkohan sitä edes raskaana..

No mutta neuvolaan on aika varattu tän kuun loppuun. Miten sitä malttaa odottaa viikkojen kulumista. :)

Miten muilla on mennyt, löytyykö jo kovasti oireita?

Onnea odotuksiimme!! =)
 
Muzilla, onnea kaksosista! Tosi ihanaa!! :)

).( Täällä on ihan hyvin voitu. Ei oo muita oireita ollu nyt kun tissien kutina ja lievä aristus. Lisäksi lievää etovaa oloa öisin ja sit hajuaisti on herkistyny kyl ihan tarpeeks. :S Menkkojen tienoilla noita oireita oli vaikka kuinka mut nyt tuntuu et on aikalailla ne oireet hävinny. :D silloin paleli, särki nivusia, jomotti mahaa, oli jatkuva nälkä yms. Pikkasen mietityttää näinköhän selvitään heinäkuulle pikku kakkosen kanssa kun rokotus otetaan ylihuomenna. Meillä on niin hirveesti sikainflua nyt koulussa niin en oo sinne kolmeen viikkoon menny (onneks ei oo ees tunteja ollu kun muutama hassu.)

Neuvola ois mulla 14.12. Kauheen pitkä aika sinne vielä. :D Ja sit pitäis aika varhaisultraankin varailla jossain vaiheessa.

Aranel ja hattivatti 5+0
 
Täälllä olo normaali,vk 12+4.. ihanaa oli kyssillä käydä viime viikolla siellä seulontaultraäänessä =) kaikki oli hyvin,sikiö touhotti ja välillä otti pienet torkut. Hoitaja sitten kysäisi että onko tuosta munasarjakystasta ollut puhetta oman lääkärin kanssa.Me miehen kanssa et täh?mikä? no,se on pikkuisen yli 4cm eli tammikuun lopulla lääkärin käynti rakenneultrassa sitten.
 

Yhteistyössä