Vauvakuumeesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Jos nyt unohdetaan se tosiasia, että mies ei enää halua lapsia, niin eihän tässä tilanteessa ole enää järkevää kuumeilla:

Lapset on jo 6 ja 8v ja vihdoinkin pääsen esim. miehen kanssa kahdestaan lenkille tai lähtemään harrastuksiin miehen vielä töissä ollessa. Meillä ei ole tukiverkkoa, joten hyvällä tuurilla lapset saadaan hoitoon kerran vuodessa. Talous menisi toooosi tiukalle vauvan myötä, ja äitiysloman jälkeen olisi pitkä työttömyys tulossa. Miks hitossa mie oon sitten alkanut kuumeilemaan :o

En tiedä ikääsi, mutta olisko se vaan biologinen kello?
Täällä ainakin meinaa tikittää toisinaan turhankin lujaa.... "pitäsköhän sitä vielä....oishan se niin ihanaa...viimeset ajat alkas olee...... :headwall:
Siis tosi raivostuttavaa! Meillä lapset jo 15 ja 7 vuotiaat, eli alkaa olla hyvin jo "omaa aikaa".
Mieheltä kun kysyin asiasta, niin se sano että tehdään vaan kolmas :o Eli ei siitäkään apua ollut.
Onneksi olen vielä pysynyt järjissäni... :D

Olisko se kello joka tikittää nyt tai ei sitten koskaan.... Meilä on toi kuopus jo 2v ja pikkuhiljaa sitä unohtaa ne yöheräämiset ja muut "vaikeudet" ja miettii että jos sittenkin vielä yks....

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
En tiedä ikääsi, mutta olisko se vaan biologinen kello?
Täällä ainakin meinaa tikittää toisinaan turhankin lujaa.... "pitäsköhän sitä vielä....oishan se niin ihanaa...viimeset ajat alkas olee...... :headwall:
Siis tosi raivostuttavaa! Meillä lapset jo 15 ja 7 vuotiaat, eli alkaa olla hyvin jo "omaa aikaa".
Mieheltä kun kysyin asiasta, niin se sano että tehdään vaan kolmas :o Eli ei siitäkään apua ollut.
Onneksi olen vielä pysynyt järjissäni... :D

No mie oon 32v ja viimeisten 6 vuoden aikana ei oo käynyt mielessäkään enää lisää tehdä, mutta eilen yllätin itteni kattelemasta vaunuja netistä :o Ehkä osansa on sillä, että töissä on tosi ahdistavaa ja silloin aikoinaan nautin kotiäitiydestä =)

Yhteistyössä