vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taina

Vieras
onko täällä muita, joilla on SUURI vauvakuume, mutta kumppani ei halua lasta? kertokaa ajatuksistanne ja tunteistanne! miksi kumppaninne ei halua lasta? meillä tämä ehkä yleisin syy, eli raha... vaikka rahatilanne ei nyt niin huonokaan ole...

No meillä on niin että mieheni kyllä haluaa lapsia, mutta yritys aloitetaan vasta syksyllä 2006. Syynä se, että minulla vielä opiskeluja jäljellä n. 2 vuotta ja mieheni haluaisi, että odottaisimme siihen saakka, että niitä olisi jäljellä n. vajaa vuosi. Perusteluna se, että hän pelkää minun opiskelujeni menevän sivu suun. Jos nyt vauvaa yrittäisimme ja tärppäisi piakkoin, olisi raskasta opiskella ja hoitaa vauvaa samaan aikaan, jolloin valmistuminen lykkääntyisi. Mieheni haluaisi, että voisin olla vauvan kanssa rauhassa, ilman stressiä koulusta. Meillä olisi muuten asiat hyvin, eli miehellä hyväpalkkainen vakityö ja omistusasunto (tosin vielä kaksio).
Ymmärrän toki aviomieheni kannan, mutta minulla on niin kova halu totetuttaa yhteinen haaveemme lapsesta, että välillä on hyvin vaikeaa ottaa ns. järki käteen...(mitä se sitten ikinä tarkoittaakin)....
Kaipa sitä sitten vaan on jotenkin yritettävä siirtää vauvahaaveet vielä taka-alalle ja yrittää nauttia vielä tästä vauvattomasta vaiheesta. Ainakin mulla on hyvä motivaatio valmistua mahdollisimman pian ;)!!

minulla on pienoinen vauvakuume ja ehdotin miehelleni jos jättäisin pillerit pois. ei mitään kokopäiväistä vauvan yritystä ovistikkuineen, vaan niin että katsotaan mitä tapahtuu. mies ei halua ja syynä on raha. ei meidän rahatilanne mikään huippu tällä hetkellä ole, mutta toimeen tullaan. minusta (ja tämä on siis vain minun mielipiteeni) tämä nykyinen rahatilanne ei ole este. ei se lapsi maailmaan putkahda huomenna. lisäksi meidän tilanteemme on se, että mies epäilee omaa hedelmällisyyttään sairautensa ja lääkkeiden takia(ei suostu kuitenkaan kokeisiin), emmekä ole edes kovin innoikkaita seksin harrastajia, pari kertaa kuussa riittää kummallekin. todennäköisyys on se, että vauvaa saisimme odotella useammankin vuoden(jos nyt ylipäätänsä voimme lapsia saada) jos nyt jättäisin pillerit pois (kun ottaa huomioon myös sen, että pillereiden lopetuksen jälkeen voi hormoonit olla kauankin sekaisin). ja mitä tähän rahatilanteeseen tulee... jos lasta aletaan yrittämään silloin, kun on hyvässä työpaikassa, ei se takaa sitä, että rahaa on paljon silloin kun vauva päättää tulla. irtisanomisista saa lukea uutisista melkein joka päivä. minä ainakin haluaisin jättää ehkäisyn pois jo nyt, koska en halua sitten joskus tulevaisuudessa olla katkera yli kolmekymppinen, joka ei saa lasta vuosien yritystenkään jälkeen.

Yhteistyössä