Vauvakuume!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kans, ikuinen varmaan :D Meilläkin kaks lasta, 11kk ja 3v... Ja nyt kun pienempikin lähestyy tota vuoden ikää eikä oo niin vauva enää niin tää kuume vaan pahenee:´)
Mulle on kyllä luvattu että jossain vaiheessa se kolmonenkin saa luvan tulla, ensin pitää vaan hoitaa vähän maallisia asioita kuntoon, esim. mulle vakkarityö. Eli toisinsanoen kun oon ite valmis viemään lapset hoitoon ja etsimään itelle vakkarityön niin kun se nimi on siinä paperissa niin ehkäsyvälineet voi jättää pölyttymään;) En vaan vielä raaski viedä lapsia hoitoon...

[QUOTE="kuumeilija";22356789]Mulla kans, ikuinen varmaan :D Meilläkin kaks lasta, 11kk ja 3v... Ja nyt kun pienempikin lähestyy tota vuoden ikää eikä oo niin vauva enää niin tää kuume vaan pahenee:´)
Mulle on kyllä luvattu että jossain vaiheessa se kolmonenkin saa luvan tulla, ensin pitää vaan hoitaa vähän maallisia asioita kuntoon, esim. mulle vakkarityö. Eli toisinsanoen kun oon ite valmis viemään lapset hoitoon ja etsimään itelle vakkarityön niin kun se nimi on siinä paperissa niin ehkäsyvälineet voi jättää pölyttymään;) En vaan vielä raaski viedä lapsia hoitoon...[/QUOTE]

No meillä vähän sama tilanne. Tai siis itse haluaisin vauvan heti (meillä lapset 5v. ja 1v3kk) mutta miehen mielestä mulla pitäis ainakin töissä olla välillä. En kuitenkaan tuota pienempää raaski tosiaankaan viedä vielä hoitoon, esikoinen oli hoitoon mennessään kuitenkin jo 2,5v. Eli nyt on tilanne vähän avoinna, pitää toivoa, että mies lämpenis... :)

Yhteistyössä