Vauvakuume pohdiskelua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Joo tää on vaan tällasta mun oma pohdiskelua... Minä kun siis poden tällähetkellä mahottoman kovaa vauvakuumetta :o Millä sen sais pois?!? Tai no oikeesti en sitä pois taho, muuta kun sillä keinolla että oikeesti raskautuisin... Mutta kun...
Elo ton ukkosen kanssa on niin epävakaista kokoajan oikeestaan... Ukkonen käy kun tuuliviiri, ei aina sen mielialoista ja tiloista tiiä... Helppoo siis olis jos kaikki olis ok, mutta kun taas on alamäkee ollu...
En siis ole ukkosellekaan asiasta vielä puhunu... Mutta kun se vauvan kaipuu on niin hirmunen...
Ja mä kun luulin et mun vauvakuumeeseen menee vielä aikaa... Nuorempi tyty kohta 1v4kk... Ja vastahan mä kesäkuussa palasin takas keikkojen pariin, mitä olin oottanu kun kuuta nousevaa... En oikeesti uskonu että tää iskis näin pian... Mutta kun tässä lähipiirissäkin on raskaana olevia niin se kuume vaivaa kahta kauheemmin :kieh:
Järkevintä kai olis ukkosen kanssa asiasta puhua...

Joo,meillä 2 lasta 3v ja 1v10kk. Ja vauvakuume on..Mutta en tiedä jaksasinko kolmatta,vielä ainakaan.Harmi vaan ku vauvakuume käy päivä päivältä kovemmaksi..Miehelle en vielä oo puhunut, kesällä oli sitä mieltä että ei vielä vuoteen.

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Joo,meillä 2 lasta 3v ja 1v10kk. Ja vauvakuume on..Mutta en tiedä jaksasinko kolmatta,vielä ainakaan.Harmi vaan ku vauvakuume käy päivä päivältä kovemmaksi..Miehelle en vielä oo puhunut, kesällä oli sitä mieltä että ei vielä vuoteen.

Mulla vanhempi täyttää kohta 6v... Mäkin olin aluks sitä mieltä että en jaksais kolmatta, mutta kun tuo nuorempi tyty on kuitenkin niin helppo... Mut sit taas kuitenkin kaikki muukin mietityttää... Siis kun nuorempaa imetin kaikenkaikkiaan 10kk ja mua "ahisti" kun olin niin kiinni hänessä, mihinkään ei voinu kovin pitkäks aikaa lähtee, kun ei suostunu pullosta juomaan... Omaa aikaa siis en saanu, eikä sitä kyllä juurikaan nyttenkään kyllä ole :/
Hankalaa suoraansanottuna :$
Mutta kun se vauvakuume on ja pysyy....

vauvakuume on vähän kuin miehillä autokuume, menee pois vain hankkimalla kohteen. koetan itse elää valintojeni kanssa niin, etten kadu niitä kiikkutuolissa ja sydän on mukana. muuten, kolmannen lapsen hoitaminen on ylirentoa ja siitä osaa oikeasti nauttia. en ole mistään valittanut, koska tämä aika menee niiiiiin nopeesti. pian vauva ei pysy sylissä ja sitä saa kerjätä viereen nukkumaan edes päikkärit. uso pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Niinhän se kai on... Tarttee varmaan ottaa härkää sarvista kiinni ja puhua miehen kanssa asiasta, siinäpähän sitten selviäis mitä ukkonen on mieltä...

Kerro sit miten meni,jos minäkin sitten puhusin. :whistle:

:wave:
Mulla kans. Neiti on nyt puoltoista, alotti just päiväkodissa ja mulla alkaa maanantaina osa-aikasena työt. Mies ei lämpee pikkukakkosesta yhtään, mutta mä ajattelin että jos jonkun tovin olis töissä ja sitten alottas kunnolla "painostamaan" miestä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Drama queen:
Mulla kans. Neiti on nyt puoltoista, alotti just päiväkodissa ja mulla alkaa maanantaina osa-aikasena työt. Mies ei lämpee pikkukakkosesta yhtään, mutta mä ajattelin että jos jonkun tovin olis töissä ja sitten alottas kunnolla "painostamaan" miestä.. :D

Mä en siis vielä tiedä mitä mieltä mies olis ajatuksesta kun ihan itekseni tätä olen vaan päässäni pyöritelly... Tietty jos aukasis sen suun ukkoselle puhuakseni niin eipähän tarttis miettiä... Kun voihan olla et ukonen olis ihan jees ajatuksen kanssa...
Sittenhän siinä ei olis mitään jos ukkonenkin olis halukas
:heart:

Nonih... Ensimmäinen kerronta yritys takana... Mä en sit uskaltanu ihan kasvotusten vauvakuumeestani mainita :ashamed: Joo joo, olen typerä... Mutta joo... Mies on nyt kartsalla asioilla ja laitoin sille tällasen viestin: Iskä rakas... Mulla on kuume... VAUVAkuume!!! :O
Ei ole vielä ainakaan vastannu...
Mutta sainpahan nyt ainakin jotenkin sanottua... Tästä voi sitten pehmittely alkaa, jos sellasta tarttee ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Drama queen:

Mä en siis vielä tiedä mitä mieltä mies olis ajatuksesta kun ihan itekseni tätä olen vaan päässäni pyöritelly... Tietty jos aukasis sen suun ukkoselle puhuakseni niin eipähän tarttis miettiä... Kun voihan olla et ukonen olis ihan jees ajatuksen kanssa...
Sittenhän siinä ei olis mitään jos ukkonenkin olis halukas
:heart:

Pakko laittaa sulle ohjeeksi, ettei se puhuminen tähän kuumeeseen auta...eikä sen enempää suun aukaseminen...avaa polves ;)...auttaa paremmin sua hädässä...

Me "keskusteltiin" eilen tästä asiasta. Meillähän ei oo yhteisiä lapsia, mutta kummallakin on kaksi lasta edellisestä liitosta. Minä haluaisin JOSKUS, en nyt, ehkä myös yhteisen lapsen, mutta mies ei... Hän haluaa matkustella ja nähdä maailmaa, ei viettää perhe-elämää. Tuli vähän paha mieli kun mies ei halua mun kans perhettä ja lapsia, mutta entisen vaimonsa kanssa kyllä halusi :( ...

täällä kanssa! eka tyttö on nyt 1v 2kk ja nyt se on alkanu iskeen siis se vauvakuume ja pahenee vaan. ollaan miehen kanssa päätetty että järjellä se kanstii hankkia vasta niin että tulee n. 3kk ikäeroa. Ja itselleni yritän sanoa, että ajattele nyt sitä aikaa kun oksensit 8kk putkeen! mutku järkipuhe ei auta :whistle: paitsi mieheen.. vaikee sitä on yksin hankkia :laugh:

Pakko laittaa sulle ohjeeksi, ettei se puhuminen tähän kuumeeseen auta...eikä sen enempää suun aukaseminen...avaa polves ;)...auttaa paremmin sua hädässä...

:laugh: *repskops* Totapa en muuten ookaan tullu ajatelleeks ;) :whistle: Kyl mä kuitenkin aattelin et pakkohan mun on ukkoselle kerrottava et vauvakuume vaivaa... Kyl mä ne polvet tietty aukasen muutenkin, mutta olis kiva tehä se niin ettei tarttis nuita pilsuja syödä :D

Hei mulla sama tilanne kaksi lasta(5v ja2v) on jo ja kolmatta haaveilen. Miehelle en ole vielä puhunut mutta luulen että se jo aavistaa missä mennään. Kirpparikamat (pienemmän vaatteet) on jo ollu 1kk pakattuna myyntiä varten mutta jotenkin ne on jumiutuneet makkarin sängyn alle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Me "keskusteltiin" eilen tästä asiasta. Meillähän ei oo yhteisiä lapsia, mutta kummallakin on kaksi lasta edellisestä liitosta. Minä haluaisin JOSKUS, en nyt, ehkä myös yhteisen lapsen, mutta mies ei... Hän haluaa matkustella ja nähdä maailmaa, ei viettää perhe-elämää. Tuli vähän paha mieli kun mies ei halua mun kans perhettä ja lapsia, mutta entisen vaimonsa kanssa kyllä halusi :( ...

:hug: No voihan että... Toivottavasti sun miehen mielipide muuttuu ajan myötä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:

:hug: No voihan että... Toivottavasti sun miehen mielipide muuttuu ajan myötä...

Enpä usko, sen verran selvästi ja monta kertaa mies on sanonut, ettei halua enää lapsia. Jotenki musta tuntuu siltä, ettei meistä ikinä tule "oikeaa" perhettä kun meillä ei ole sitä yhteistä lasta, enkä ikinä "yllä" samalle tasolle suhteessa mieheen kuin hänen lastensa äiti. Hänen kanssa mies kyllä haaveili omakotitalosta ja perheestä, mun kans ei.

Joo eipä se ukkonen viestiin vastannu :/ Mä sit iltasella aattelin kokeilla kepillä jäätä ja kun tuo meidän pikkuneiti oli niin sulonen kun touhus omiaan niin sanoin et eikös olis mukava kun olis toinen pikkunen... Vastaus oli että ei vielä :/ :'( Mut kyl mä vielä yritän... Perjantaina pitäs taas uus pillerisatsi alottaa *en taho en taho, polkee jalkaa* :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
voi että kurjaa, ku toinen tahtoo ja toinen ei...mulla pitäs menkat alkaa ens ti/ke....toivottavasti ei ala. ilmoittelen,miten käy. koeta jaksaa.

Niinpä :/ Mut mun tartteis nyt vaan kysästä siltä ukkoselta että miksei vielä?!? Täytyy sitä väsytystaktiikkaa nyt yrittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mulla kanssa meinaa kaiken järjenvastaisesti vauvakuumetta pukata :o Onnkeks mies on ehdottomasti vastaan moisia kotkotuksia, eikä meillä ois varaakaan kolmanteen lapseen :|

Joo järjenvastaista tää munkin vauvakuume on :o En oikeesti ikinä uskonu että jo nyt se iskis...

Uusi pillerisatsi alotettu :'( No joo ei meillä taas kovin ruusustakaan kotona ole, että toisaalta kai ihan hyvä... Mutta kuten tiedätte niin tuo vauvakuume on sitkeetä mallia... Järjellä ei ole tähän mitään sanottavaa...

Yhteistyössä