Kirjoittelin tähän ketjuun tuolla loppusyksystä, mutta sen jälkeen olen vain seuraillut taustalta. Nyt on vauvakuume tullut entistäkin vahvempana takaisin, niin ajattelin aktivoitua kirjoittamaan.
Oltiin tammikuu reissussa, joten silloin en käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta muuten kyllä olen seuraillut. Meillä tilanne on nyt se, että pillerit loppuu tuossa heinäkuussa, enkä enää uutta reseptiä ajatellut hakea. Milloin vaan tämän jälkeen on toinen lapsi tervetullut. Enää siis puolisen vuotta, niin saa ruveta jännäilemään. Se menee kyllä vauhdilla. Oon vielä menossa toukokuun alussa täyspäiväisesti töihin aina tuonne syyskuulle asti, niin aika varmasti kuuluu nopsaa uusien haasteiden parissa.
Kävin tossa vähän aikaa sitten katsomassa ystävän viikon vanhaa vauvaa ja tuntu, ettei edes osannut oikein pidellä enää semmosta vastasyntynyttä pötkylää. Meidän esikoinen on syntynyt 06/06, eli se on jo sellanen kunnon pikkutyttö.
Pitääpä mennä tuota mainittua riiviötä nukuttamaan, kun mies lähtee pelaamaan potkupalloa.
Hauskaa viikonjatkoa kaikille!