Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
Sori mutta mä ainakaa en lähde tohon hommaan. En halua monistaa yhtään enempää kaltaisiani tähän maailmaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
Sori mutta mä ainakaa en lähde tohon hommaan. En halua monistaa yhtään enempää kaltaisiani tähän maailmaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Super- Teemu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Voisin vastaan ottaa lahjoituksen ja sitten kantaa seuraukset itse. Vaikka ihan kirjallisella sopparilla, mutta sehän ei taida nykyisin päteä, eli pitäisi vaan sanoa, että isästä ei hajuakaan, olin niin kännissä etten muista kuka oli....
Alkuperäinen kirjoittaja Antero:Täällä olisi tarjolla nuoren miehen apua.
Olen 21-vuotias, siisti, terve, minulla ei ole allergioita tai muitakaan sairauksia.
Voin halutessasi tehdä lapsen kanssasi. En tietysti pistä pahakseni, jos meidän välille syntyisi vaikka kuuma rakkaussuhde, mutta ensisjaisesti lapsentekopuuhiin lähdetään.
Tarvittaessa voidaan tavata useammankin kerran.
Syy, minkä takia ilmoituksen laitoin, on halu auttaa lapsettomia naisia/pareja, jotka eivät halua käyttää muita tapoja lapsen hankkimiseen.
Mikäli kiinnostuit, kirjoita osoitteeseen: vantaanjoki@hotmail.com
Annan mielelläni lisätietoja itsestäni.
Asun Etelä-Suomessa (matkustaminen tiettyyn rajaan asti onnistuu).