Fuckbuddyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sipu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sipu"

Vieras
Onko teillä kellään ollut panokaveria? Voiko se homma toimia ihan simppelisti ilman mitään ongelmia? Ja mistä ihmeestä hyvän fuckbuddyn löytäis? Mä olen kahden pienen lapsen yh ja välillä tarttis vaan saada. Pysyis paljon paremmalla tuulellakin :D

Vahingossa löytyi, exäni nykyisen exästä. :saint: Ja hyvin toimii, ei tunteita, ei sitoumuksia. Vain seksiä, koska ei meillä juuri ole mitään yhteistä puhuttavaakaan...

Mulla oli muutama vuosi sitten, ja nyt on uus "tuttavuus" Hyvin toimii, varsinkin kun kummatkin on naimisissa. (miehistä, itse olen sinkku) Kumpikin saamme mitä haluamme, eikä tarvi selitellä, kysellä, riidellä, kinastella ym. Mä löysin kummatkin ihan baarista...

Kaveripiiristäkin voi löytyä. Sellainen joka on ok mutta tietää ettei kiinnosta tosissaan. Ainahan kaveripiiristä löytyy mies joka osoittaa kiinnostusta ja asian voi esittää lekillisesti suoraan.

Mä löysin kaverin kautta, toimi tosi hyvin. Ei ollu yhtää mun tyyppiä näin mieleltään niin ei tullut tunteitakaan, naitiin vaan. Kun aloin seurustelemaan niin pistin homman jäihin.

Mutta siis..miten te ootte ehdottanu tota hommaa? Vai onko se vaan kehittynyt siihen suuntaan? Musta tuntuu että jos joskus tapaakin jonkun niin joko mies itse haluaa jotain vakavampaa tai sitten olettaa mun haluavan. Enkä ole jotenkin niinkun luonnollisesti päässyt ehdottamaan "pelkkää" seksisuhdetta..

Baarista lähti mukaan, yhdenillanjuttuna. No, sänkyhommat pelitti niin sovittiin tärät ja sen jälkeen nähtiin aina kun tulin miehen paikkakunnalle. Pelkkä fuckbuddy, suhdetta ei edes yritetty kun ei natsannut juttelupuoli niin hyvin. Minä lopetin jutun kun aloin seurustelemaan toisen miehen kanssa, hänen kanssa kolahti heti.

:/ äääh.. mä olen yrittänyt nyt pari kertaa. Tai oikeastaan 3. Miehet haluaa aina kuitenkin enemmän. Alkavat pikkuhiljaa hivuttautua muutenkin elämääni tai puhumaan liikaa tulevaisuudesta ja vakavia, vaikka alunperin olisi puhuttu ja sovittu muuta. Aika harva mies varmaan oikeasti pystyy tohon. Aina tulee tunteet mukana.

[QUOTE="tiiti";28946821]:/ äääh.. mä olen yrittänyt nyt pari kertaa. Tai oikeastaan 3. Miehet haluaa aina kuitenkin enemmän. Alkavat pikkuhiljaa hivuttautua muutenkin elämääni tai puhumaan liikaa tulevaisuudesta ja vakavia, vaikka alunperin olisi puhuttu ja sovittu muuta. Aika harva mies varmaan oikeasti pystyy tohon. Aina tulee tunteet mukana.[/QUOTE]

kyllä. sama kokemus. Miehillä on ominaisuutena tietynlainen omistushalu naisia kohtaan. Alkaa mustasukkaisuus ja tunteilu. Ei ole onnistunut mullakaan.

Ihan kaveripiiristä olen löytänyt. Suosittelen että molemmat on varattuja tai ainakin toinen on tukevasti suhteessa niin homma pysyy vain seksissä. Kun kohdala tosin on enemmän kaveruutta ja ystävyyttäkin joihin sitten kuuluu seksiä jos tahtoo. Itse olen naimisissa onnellisesti :)

Yhteistyössä